Klopt. En zo op het overzicht te zien heeft hij de 2 kleuren omgewisseld. Dat 1 minkoker van hem komt is bijna 100% zeker, gezien het erg nat was.
Ook opvallend dat Simone Georgië heeft en lijn 1 en lijn 8 heeft, want ja... 18e Mol in Georgië...
Verder goed, volledig overzicht. Ik heb hem even in een Excel gegoten om beter overzicht te hebben:
Ik dacht toch echt dat Olcay geel in combi met Rusland had.. Dan pakt ze 2 verkeerde kokers. En Jan 1 verkeerde (de eerste, van de snoekduik) en 1 goede (verdubbelaar).
Maar ik zou terug moeten kijken om het zeker te weten.
EDIT Ik heb teruggekeken. Olcay had idd Rusland geel. Ze pakt echter oranje en blauw.
Klopt. En zo op het overzicht te zien heeft hij de 2 kleuren omgewisseld. Dat 1 minkoker van hem komt is bijna 100% zeker, gezien het erg nat was.
Hij heeft niks omgewisseld. Hij had voor zover ik het met terugkijken begreep Engeland blauw en Italië oranje. Met de snoekduik pakt hij Engeland, blauw. Dat is dus goed en een verdubbelaar. Eerder pakte Simone Georgie, blauw. Ook goed en verdubbelaar. Ruben wil Hongarije, geel pakken. Dat is ook goed, maar hij krijgt de koker niet te pakken. Dan komt Rusland. Olcay roept oranje, maar dat is niet goed, ze had geel. Ze pakt vervolgens oranje en blauw. Dat is 2x mingeld.
Olcay mist haar roze (Tsjechië ?) koker, want daar zijn ze al voordat ze het doorheeft. Ruben mist zijn roze, Roemenië. Jan pakt wel zijn oranje, Italië. Wat er met de geel, Roemenië van Simone is gebeurd heb ik gemist.
Iig lijkt wat er gezegd en gedaan wordt (wat we zelf zien) niet overeen te komen met wat Art zegt.
Want ogv bovenstaande zouden we moeten hebben:
Jan: 2x 250, 2x verdubbelaar = 1000
Simone: 1x 250, 1x verdubbelaar = 500 (tweede koker van Simone heb ik gemist)
Ruben: 2x geen koker = 0
Olcay: 2 x -50 = - 100
Samen: 1400 euro voor de pot