Ik heb ook nog even gekeken terwijl hier al weer nieuwe inzichten werden gepost.
Wat we
zien aan goede combinaties (wellicht nog meer met HD-beelden):
Roemenië - Roze - Ruben
Kroatië - geel - Ruben
Tsjechie - Roze - Olcay
Hongarije - Geel - Simone (kan ik niet heel goed zien maar lijkt het wel op, minuut 8:01 van
hier)
Wat we
horen aan goede combinaties:
Rusland - Geel - Olcay (Hier lijken de andere het mee eens te zijn want dit wordt gezegd op het moment dat ze het zien)
Georgië - Blauw - Simone (Horen we Simone zeggen maar niet op het moment van zien)
"Blauw, oranje, Engeland Italië" - Jan (dit zegt hij consequent)
Wat ze pakken.Simone --> pakt blauwe koker van Georgië (naar eigen zeggen goed)
Jan --> Snoekduik naar blauw (naar eigen zeggen goed)
Ruben --> mist de gele koker van Kroatië
Olcay --> roept heel hard oranje terwijl het geel is (eerder gezegd, maar dit was terwijl ze er langs vaarden en dat zie ik als betrouwbaarder dan als iemand het gewoon zelf had gezegd) pakt oranje en blauw (dus 2 x fout)
Jan --> pakt oranje bij Italië (naar eigen zeggen goed)
Ze pakken alleen maar kokers van wat we van horen zeggen hebben in plaats van borden die we hebben gezien (zal wel opzettelijk zijn). Olcay's kleur vind ik daarin het betrouwbaarst omdat dat in de groep werd gezegd terwijl ze er voorbij vaarden. Dat is dus twee fouten. Grote kans dat die van Simone ook goed is (ze is namelijk in ieder geval niet de mol). Van Jan zien we niks, dus het kan zomaar zijn dat hij gewoon de hele tijd een verkeerde kleur loopt te herhalen. Ze kunnen namelijk niet allebei goed zijn tenzij die van Simone fout was. Anders klopt het niet met wat Art uit de kokers haalt.