Zoals het mij betaamd e.e.a. 20 x teruggekeken.
Bij Tsjechie zie ik een een tweetje tussen Jan en Olcay. Olcay zegt daar staat Jan op. Simone: Ja volgens mij ook. Jan: Nee dat is Olcay. Olcay: Roept theatraal: Ik ben Roze. Even later Jan nog een verhaaltje over chaos. Das natuurlijk wat ze willen. De naam Olcay/Jan bij Tjechie is niet te zien! Wat wel te zien is zijn hele kleine ronde cirkeltjes waaruit blijkt dat de naam hier is weggepoetst. Uit dit opzetje tussen Jan en Olcay maak ik op dat Tsjechie voor Jan was!
Daarna komt jouw verhaal.
@foxhunter Jan zegt, terwijl hij (vanuit zijn positie bezien) naar rechts kijkt en wijst: "jongens, zie je daar links ook een oranje, he. Daar staat mijn naam. Da's zo kort, dat kan niet anders.". Simone zegt dan (terwijl ze vanuit haar positie ook naar rechts kijkt): "Daar komt geel aan." Jan: "ja, oranje... eeh, heads. je head, anders ben je hem zometeen kwijt, da's zonde.".
En dan verder: Ruben hier komt er weer eentje aan. Olcay: Simone hier nog een kleur. Geel Hongarije geel.
Jan suggereert oranje, maar die ziet niemand, ik zie Ruben zelfs even kijken van: "ik zie het niet, kan het niet volgen".
Dus jij zegt denk ik terecht geel. Waarschijnlijk Italie geel en dan ook nog voor Olcay en niet voor Jan. Maar ook hier krijgen we geen info over hoe dit verwisseld kan zijn. Zal wel weer een een-tweetje geweest zijn.
Simone pakt dan een goede kleur blauw Georgie, Jan Groot-Brittanie blauw goed, Olcay 2 fouten bij Rusland en Jan pakt oranje bij Italie en moest dan geel zijn voor Olcay.
Door het een-tweetje tussen Jan en Olcay ontstaat er een soort bevestiging / overtuiging dat het wel goed zal zijn.
Ruben en Simone gaan er in mee.
Ik zie hier thuis toch echt kleine wegpoetscirkeltjes (spiraalveer) over de naam voor wie de vlag van Tjechie is. Die vallen weg bij knippen/plakken/uploaden.
Jan houdt hier met samenwerking van Olcay veel geld uit de pot, er kon immers 4000 euro verdient worden en dat is best veel.
He he de puzzel is gelegd.
Bij Italie zie je Olcay lachen, zich omdraaien naar Jan en de handen tegen elkaar slaan. We nailed it.
@hazelaar: dank voor de stimulans.