United KingdomHallo allemaal! Hier zijn de punten van het Verenigd Koninkrijk! Bedankt PutyourHANSup en Molduck, die beiden 5 punten gaven. En ook bedankt Astridd, voor 4 punten! Dat er nog vele punten mogen volgen!
We gaan beginnen met de puntuitrijking!
One point goes to...Ukraine
Ik heb Ukraine uiteindelijk toch nog een punt gegeven omdat ik dit zo’n mooi en artistiek liedje vind!
Two points go to...AustraliaLekker krachtig nummer!
Three points go to...Colombia
Een nummer dat echt een verhaal vertelt, maar ook nog eens goed klinkt!
Four points go to...South AfricaIk krijg hier een fijn zomers gevoel van
Five points go to...NorwayIk zal eerlijk zeggen dat ik het refrein niet zo leuk vond toen ik dit liedje voor de eerste keer luisterde. Maar toen ik het een tijdje later nog een keer luisterde, vond ik het helemaal niet zo slecht en ik ben het elke keer weer leuker gaan vinden!
En toen waren we halverwege!
Six points go to...Saudi ArabiaOok weer een krachtig en sterk nummer. Tof!
Seven points go to...UruguayDit is echt zo’n guilty-pleasureliedje voor mij! Ik vind dit echt leuk!
En dan... de top drie. Wie gaan er naar huis met 8, 10 en 12 punten van the United Kingdom?
Eight points go to...FranceHet is niet alleen dat ik een enorme zwak heb voor de Franse taal, is dit zo’n mooi liedje. Geweldig!
Ten points go to...New ZealandIk heb helemaal niets aan te merken op dit heerlijke nummer. Tien punten zijn zeker verdiend! Dit klinkt zo goed!
And our finally twelve points go to...SwitzerlandDit liedje vind ik zo extreem tof! Ik kan het niet zo goed beschrijven, maar ik hou hier van! Geweldig!
Zo, dat waren de punten van het Verenigd Koninkrijk, Engeland, United Kingdom, UK, VK of hoe je het ook wilt noemen. Ik hoop dat ik tien deelnemers aan dit geweldige songfestival blij heb kunnen maken met een aantal punten! Moge de beste winnen!
en moge ik in de top 10 eindigen Terug naar de studio!