Beetje een flauwe opdracht, ik mis de dubbele lagen dan weer. Maar wel mooie sfeerbeelden.\
Weer 3 mollen in het spel hier, we worden echt niks wijzer dit seizoen
Jan:
- Olcay bellen om te zeggen dat Ruben weer raar doet, is verdenking verleggen en echt zorgen dat Olcay niet op het laatst switch naar Jan?
- Poken: nog beetje nadenken, er zijn er toch duidelijk 3?
- Waarom staat hij als enige daar buiten het dorp? Volgens mij leiden de routes richting Dorp. Hij positioneert zich buiten de groep waardoor hij kan vertragen
- Aan het einde nog even terugkomen op die motorkap van Ruben. Als je erop let dan zie je dat Jan al afleveringen lang iedereen aanspreekt wanneer ze het niet goed doen en dat ook uit. Bij de woordzoekers viel mij dat als eerste op.
- Ruben geen antwoord geven op zijn vraag, maar wel belachelijk maken en het uitvergroten
Olcay:
- Telefoon valt uit, dat is toch heel gek
- Gekke manoeuvre bij dat paaltje omrijden, het was niet per ongeluk opeens een peut gas, ze rijdt er voorzichtig tegenaan waardoor ze ogenschijnlijke chaos veroorzaakt bij de kijker thuis
- die pionnen, hoezo rijdt ze daar zo doorheen
- bij de kofferbak: ze kan naar de antwoorden kijken en beiden testen, dus dat is heel makkelijk lijkt mij...doet ze niet
Ruben:
- puzzelstukjes op de auto laten liggen?
- er maar 3 hebben
- dat hij toch naar Olcay rijdt, hij weet dat de opdracht al niet meer kan slagen en lijkt zo fanatiek
- wat ik wel echt onmols vond: Jan bellen over die motorkap, dat had ik gelaten. Ik denk dat kandidaat Ruben daar 'zijn mol' Jan uittest.
Kortom, het straks weten op de vraag Wie is de mol? zorgt nu al voor hilariteiten.
Want dat betekent dat de anderen echt heeeeeeeel klunzig zijn of soms niet zulke slimme dingen doen. En dat is zeker geen sneer (zou het zelf ook zmaar kunnen doen) maar wel heel lachwekkend...
Als ik zo het rijtje hierboven lees dan vind ik Jan nog wel het meest mols hier..