Nee, daar kan ik al een tijdje niet omheen, Whiskers. Maar dat vind ik juist leuk.
Ed.:
Ik denk dat ze onze Janneman gezien heeft in dat park. Ik herinner me ook een buitengewoon opgetogen Olcay na de vraag van Art of ze Stine eruit wou spelen.
Ik vond haar lichaamstaal toen al niet zo bij haar antwoord passen:
Klappen-in-de-handjes, hoofd naar beneden, even omdraaien en het hoofd weer met een ruk omhoog en naar voren kijken, heel blij en uitbundig lachend 'ja' roepen.
Bijna hetzelfde als een 'yes', zoals wel eens luid wordt geroepen bij een Eureka-moment.
(Even uit het hoofd, dit, maar ik denk dat ik het me correct herinner. Zo niet: roept u maar)
Zou het niet kunnen zijn dat ons dit alles ietsje anders is voorgeschoteld, zodat wij denken dat haar antwoord en bovengenoemde reactie horen bij de vraag van Art over het wegwerken van die lieve Stine? Oei, hardvochtige en nietsontziende Olcay, dacht ik de eerste keer toen ik het zag. Totdat ik ging denken. Kost soms wat moeite, dat geef ik toe.
Maar het is nog steeds een tv-programma waarbij de vaak heel knappe montage ons van het ene verkeerde been op het andere kan zetten. Ook bij deze 'tijd, geld of mol' opdracht.