Ik vind eigenlijk dat deze poll pas ná aflevering 10 moet komen. We gaan alle kandidaten nog terugzien in aflevering 10. Voor Ron is dat zo'n beetje de helft van zijn schermtijd dit seizoen
Wel heel fijn dat we 2 mensen mogen kiezen.
Ron - Grappig, zeer sportief. Lijkt me een hele leuke gast. Ik baal van zijn exit het hardst.
Jean-Marc - Ik vond hem zeer prettig, want anders en rustiger en meer een denker, en ik hou daar heel erg van.
Bella - Heel leuk, heerlijk "eigen".
Emilio - mijn favoriet denk ik. Zijn grapjes zijn hilarisch en ook hij is wat rustiger.
Loes - had ik persoonlijk het minst mee. Een prima kandidaat, maar is mij het minst bijgebleven.
Stine - Ook een fijne rustige energie in de groep, maar kwam helaas niet zo uit de verf in dit programma. Jammer, want zij lijkt mij een heel prettig persoon.
Simone - Positief verrast. Prachtig om haar enthousiasme te zien, vooral in contrast met haar werk.
Jan - energiek, maar gaf ook structuur en dat vond ik wel prettig. En hij is ook grappig.
Olcay - Fantastisch, en wat hebben we gelachen met haar, maar niet zo mijn type, want tè druk en aanwezig. Trekt het seizoen te veel naar zich toe vind ik.
Ruben - Prettig rustig. Lijkt me een leuke gast. Verder niet zo veel over te zeggen.
Mijn stem gaat naar Emilio en Simone.