Wat ik fijn vond om te zien bij Stine, en dat is ook waarom ik het fijn vond dat zij in deze "harde" groep zat, is dat ze juist zo kalm en rustig was. Deze groep was fel en hard, en daarom vond ik de relativerende momenten van Stine altijd erg prettig. Haar yoga moment zal me nog lang bijblijven, want hoewel ze niet de meest spectaculaire kandidaat van het jaar was, zal ze me juist bijblijven voor de rust die ze bracht.
Als ik het dan in moest delen:
Absolute favorieten: Bella - Olcay - Ron - Jan
Hele leuke kandidaten: Emilio - Loes - Stine
De wat 'normalere' types, maar nog steeds erg leuk: Ruben - Simone - Jean Marc
Er zaten dit jaar niet echt kandidaten bij die ik niks vond. Ik hou meer van de uitgesproken types in dit soort spellen, de Bella's, Olcays, Rons en Jans. Iets wat je niet zo vaak ziet. Emilio en Loes hadden dit ook, maar dan in mindere mate. Stine was een ander soort uitgesproken type, maar daarom vond ik haar nog wel heel leuk! De wat 'normalere' types zijn mensen die in een gemiddelde schoolklas te vinden zijn. Leuke persoonlijkheden, maar niet super uitgesproken of zo. Nog steeds wel toppers.
Al met al hebben de makers dit jaar een topprestatie afgeleverd qua groep, bravo