Ik weet niet of het mag maar ik hoop het wel. Omdat alle verwachtingen, wat mensen hopen te zien, wat mensen zouden willen in aflevering 10 nu in een hoop topics terecht komen waar het niet hoort, zou ik hier graag een Aflevering 10-vooruitbliktopic willen hebben. Hopelijk mag het van Lukie. Het lijkt me wel handig want nu wordt ook het Aflevering 9-topic ermee volgestrooid.
Dus hier gelijk maar een dingetje van mij: ik hóóp heel erg dat we nog een spectaculaire onthullingsvideo krijgen zoals bijvoorbeeld bij Patrick Stoof, Anne-Marie Jung en Margriet van der Linden. Naast het naar voren stap momentje live in het Vondelpark dan. Dat zou zeg maar een momentje à la Suus Visser worden, en dat zou ik ontzettend jammer vinden. De serie was echt fantastisch, en ik zou dat best wel een afbreuk vinden aan deze spectaculaire serie. Dus hopelijk stoppen de makers dat er in.
Verder: veel tijd voor molacties! Napraten met de andere 7 afgevallen kandidaten mag ook wel, maar niet dat het een kwartier / 20 minuten van de uitzending in beslag neemt zoals vorig jaar.
Of zorg anders dat het in 2019 een 1,5 uur lang durende finaleuitzending wordt!