Ik hou wel van brutaal, dan kom je toch uit bij Deborah, [...]
Oh, dit is wel een interessante opmerking. Ik weet dus eigenlijk helemaal niet meer wat voor soort mol zij was. Ik heb soms het idee dat ik de mollen vóór George toch een beetje vergeet. Zij was natuurlijk de
allereerste mol in Nederland, en dat is eigenlijk de moeilijkste situatie. Ik denk dat dat ook wel ondergewaardeerd wordt hoor. Ik ga dat seizoen denk ik nog wel eens terugkijken, maar volgens mij was Deborah helemaal niet zo'n slechte mol (gezien de staat van het spel destijds).
En wat ik interessant vind in de poll is dat er een aantal zijn met echt
enorm veel stemmen, en dan alle anderen met echt maar een paar. Er zit niks tussen. Alsof we het met z'n allen allemaal enorm met elkaar eens zijn. Vind ik eigenlijk wel jammer, dat zo veel mollen zo weinig stemmen krijgen. Ik vond Jon helemaal niet slecht (maar vond hem gewoon grappig), Kim volgens mij ook wel redelijk en vond Patrick ook wel een goede mol. Tja, ik plaats ze ook ónder Kees of George, maar ook weer niet met 80 tegen 6 stemmen
En wat me opvalt is dat de meeste "beste" mollen mannen zijn. Volgens mij de beste vrouwelijke mollen zijn Milouska en Margriet. Het wordt wel weer eens tijd voor een echte goeie vrouwelijke mol