Ik wil het toch even opnemen voor Anne-Marie [...] Anne-Marie verdient wat mij betreft wat meer credits als het gaat om lijstjes met beste mollen.
Blij dat je het voor haar opneemt, want wat er in mijn ogen misging dat seizoen is dat er een testvraag was in aflevering 1 die direct naar haar leidde als mol. Frits zei in aflevering 10 nog iets van "Ja, en toen er een testvraag kwam die zei, heeft de mol een uur van d etijd afgehaald' toen dacht ik, ja natuurlijk". Ik denk zelf echt dat die testvraag haar enorm verdacht heeft gemaakt - en dat is dan een forse inschattingsfout van productie zelf geweest. Kan niemand wat aan doen, maar het maakte Anne-Marie, die het eerste bij het vliegtuig was, in een keer enorm verdacht. Althans,
dat is mijn theorie. Want Anne-Marie was al in aflevering 2 hoofdverdachte. Dat is echt niet zomaar. Zó opvallend deed zij ook weer niet in aflevering 1.
En, inderdaad, wat tegen haar werkt is dat het seizoen 2012 gewoon iets minder was denk ik. Ik vermoed toch dat dat kwam doordat ze last-minute moesten uitwijken naar IJsland en de opdrachten daardoor minder spectaculair waren.