Mijn lijstje bestaat uit een pool van hele bekende namen (Irene, Thomas) en echt zwaar onbekende namen bij het grote publiek (Sosha, Renske, Kees).
Mannen
Lex Gaarthuis (radiomaker, fan van het programma), 34 jaar
Kenneth Perez (ex-voetballer en mediagezicht) van origine Deens, weer zoeken naar een D1 hint
43 jaar
Thomas van Luin (cabaretier/muzikant), 50 jaar en vaak genoemd als mogelijke deelnemer
Kees Amsterdam (verslaggever Opsporing Verzocht) Geen idee hoe oud
schat een jaar of 35
André Dongelmans (acteur in de Luizenmoeder), 31 jaar
Vrouwen
Sosha Duysker (presentatrice Klokhuis), 26 jaar (mol, de jongste een keer als mol)
Ionica Smeets (wiskundige, wetenschapper), 38 jaar
Irene Moors (presentatrice), 50 jaar
Renske de Greef (schrijfster, columuniste), 34 jaar
Jaqueline Govaert (muzikante), 35 jaar
Katinka Polderman (cabaretiere), 36 jaar
Ik kan niet kiezen tussen deze 6, maar 11 kandidaten en een extra aflevering vind ik ook een mooie twist hoor
Locatie: Uruguay/Paraguay (indien Zuid-Amerika) of Taiwan/Zuid-Korea (indien Azië)
En dan zijn er nog genoeg reserve namen te bedenken natuurlijk, maar ik dacht laat ik voor de grap eens een groep samenstellen zoals ik het als maker zou doen. Stijn van Streetlab, v/d Laan of Woe van de Kwis, Mark Tuitert (ex schaatser), Dennis v/d Geest, Pip Pellens, Ruben v/d Meer (lama), Eva Koreman (radio dj), nou ja ga maar door ook allemaal mensen die ik wel eens in dit spel wil zien...
Van deze mensen deed een jaar later alleen Evelien mee. Verder nooit iemand van gezien