Ik denk niet dat deze alle 7 goed zijn, omdat er met Stefan, Evelien en Carmen anders wel een erg hoog Radio 2 gehalte is
Stefan Stasse en Evelien waren destijds allebei tegelijk op vakantie viel me toen op, waarvan Evelien het meest realistisch is als deelnemer. Weet nog dat ik haar opperde destijds omdat ze zogezegd een paar weken naar Barcelona ging, en netjes na 3 weken weer terug was voor haar radioshow ''t Wordt nu laat (precies de opnameperiode?).
Stasse kon ook ergens door worden afgestreept geloof ik (zo niet, corrigeer me?), en Carmen Verheul blijft een raar verhaal met haar vakantie
(maar 2 mensen van radio 2 kan best, zijn wel eens meer mensen met een bepaalde link/werkgever/vakgebied in het spel geweest).
Over de andere mogelijke namen 3 opties:
1. Bekende namen die we kennen, maar die de boel goed verborgen hebben kunnen houden met socials
2. Onbekende namen/verrassingen als een Jean-Marc of Bella waar we nooit aan zouden denken (denk dat met name in deze categorie straks bij de bekendmaking van de deelnemers weer wat van dit soort namen bij zitten)
3. Mensen zonder socials, dus niet te vinden.