Net als de voorgaande twee jaren is het Molboekje een bestseller. Vorig jaar werd wel een veel hogere positie behaald, maar wat niet is, kan nog komen. Dit jaar lijkt overeen te gaan komen met twee jaar eerder. Zolang er zoveel vraag naar het Molboekje is, zal het gewoon blijven verschijnen, lijkt me. Het grappige is dat het Molboekje elk jaar door dezelfde ontwerpster is vormgegeven, maar zij nog nooit ook maar één WIDM-aflevering heeft gezien ...
In het Molboekje meldt Rik dat hij de kandidaten voor het eerst op een hangbrug ontmoet. Hoogstwaarschijnlijk is dat de brug die in de leader te zien is. Deze Puente de Occidente met een lengte van bijna 300 meter bevindt zich even ten noordoosten van de plek waar de groepsfoto is genomen (Santa Fe de Antioquia).
Eind september plaatste Rick op Instagram een foto van een kistje, met als bijschrift ‘opening seizoen 19’. In de leader zit een kistje vol met te splijten jokers, maar volgens mij is dat niet hetzelfde exemplaar; ik kan mij vergissen, maar het ziet ernaar uit dat het jokerkistje niet dicht kan worden geschoven met een deksel en het kistje op Ricks Instagram wel. Het lijkt me ook sterk dat er iets heel zwaars in zit en kandidaten dit kistje uit het water moeten takelen (zie de leader), maar het zou kunnen. Ben zeer benieuwd welke rol dat kistje in aflevering 1 nu uiteindelijk gaat vervullen.