Auteur Topic: Wie is de mol komt wél terug! [let op: spoilers!!!]  (gelezen 13685 keer)

Offline Floortje

• Forumlid
Wie is de mol komt wél terug! [let op: spoilers!!!]
« Gepost op: 22-11-2003, 11:08:55 »
Dit zet ik vast weer op een verkeerde plek op het forum neer... maar ja.
Goed nieuws: er zijn weer een hoop overleggen gepleegd bij de avro enzo en nu is er eindelijk zekerheid!
Er komt wél een nieuwe Wie is de mol in 2005
Ze beginnen in 2004 al met de opnames. Het wordt wel de afsluiter van de 5 series, hierna komt er echt niks meer.
Ik heb ook allemaal leuke inside-information die ik hier vast niet mag vertellen, maar dat doe ik lekker toch  :P
De vijfde serie wordt namelijk een hele speciale, niet met gewone kandidaten, maar met bekende nederlanders! En de serie wordt opgenomen in... *tromgeroffel*     Nieuw-Zeeland!
Klinkt allemaal heel leuk, of niet?  ;D Als ik meer weet horen jullie het.
Groetjes,

Floortje

'[let op: Spoilers!!!] in onderwerp gezet, zodat users niet ongewenst geconfronteerd worden met spoilers - Han13
« Laatst bewerkt op: 23-11-2003, 17:01:55 door Han13 »

Offline mollinde

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol komt wél terug!
« Reactie #1 Gepost op: 22-11-2003, 11:53:47 »
 :o WOW  :o

Goed nieuws zeg, Ben benieuwd hoe dat is met bekende nederlanders, volgend mij hoeft het niet perse leuker te zijn denk ik.
Maar goed, kunnen we in ieder geval zelf weer heerlijk meedenken  :D.

En nieuwzeeland.....mmmmm....prachtig land lijkt me  ::ok::
stap voor stap

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #2 Gepost op: 22-11-2003, 12:03:33 »
de laatste? :'(
bekende nl-ers?  :'(

maar goed tis beter dan niks.....  8)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #3 Gepost op: 22-11-2003, 12:05:31 »
Lang Leve Inside Info ;D

Ge-wel-dig!!!
(al had ik liever iets anders gezien dan die Celebs)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #4 Gepost op: 22-11-2003, 12:11:52 »
FANTASTISCH, maar ze weten dus zeker dat ze na die afleveringen stoppen??!
Wat nouw als de BN-ers het programma zo leuk vinden en zeggen dat het toch door moet gaan?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline James Bond

• Forumlid
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
« Reactie #5 Gepost op: 22-11-2003, 14:10:54 »
Zonde :(... Ik had liever gezien dat het onbekende Nederlanders ziju...

Ook het woord Nieuwzeeland vind ik al zonde dat het word gezegd... Meestal zijn er al maanden speculatie's over welk land het zou zijn.... Of dit waar is is ook nog maar de vraag... Er word zoveel op het forum gezet dat niet waar is... Ik heb ook gelezen dat er een nieuwe wie is de mol komt maar omdat de producer overwerkt was werd het uitgesteld... Ik heb nix kunnen lezen over BN-ers, Nieuwzeeland of iets anders... Ook de laatste aflevering die zou komen heb ik nix over gelezen, gehoord of gezien....
Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline mollinde

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2003, 14:26:01 »
Had het toch ook liever met onbekenden gezien, maar na al die verhalen dat het helemaal niet terug zou komen ben ik allang blij met dit nieuws.
En ik vind het toch het leukst om te speuren naar de mol, en als die zijn rol goed doet moet het dus haast evengoed wel leuk worden.  :)

stap voor stap

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2003, 14:35:24 »
.
Ook het woord Nieuwzeeland vind ik al zonde dat het word gezegd... Meestal zijn er al maanden speculatie's over welk land het zou zijn....
Dat is niet helemaal waar, want voor zover ik weet, was in november vorig jaar al een super-speurneus op Canada gestoten. Hij had er zelfs krantenartikelen van, dus wat dat betreft was van speculeren geen sprake.

Laten we het erop houden dat dit geen wilde speculaties zijn.

En last but not least: het is te hopen dat het niet de tweede en derde garnituur BN'ers is, zo'n groep die ze in Bobo's in the Bush hadden. Want dan haakt het fanatieke deel van de molfanaten al na aflevering 1 of 2 af.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2003, 16:48:16 »
Dan gaan we speculeren welke BN-ers.  ;D

Ik hoop niet dat het bobo's zijn...  ::)

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 22-11-2003, 16:55:30 »
ik vrees Caroline Tensen  >:(
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 22-11-2003, 16:58:50 »
ik vrees Caroline Tensen  >:(
Wie niet, wie niet? ;D

altijd leuk; bn-ers belachelijk maken  :-X

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11 Gepost op: 22-11-2003, 19:14:27 »
Chriz krijgt enge viseonen van Horace Cohen en Danny Rook: 'Ben jij de mol?' 'Nee, ik ben er gewoon bijgezet voor de slechte grappen.' 'Ik denk dat het Linda is, zij heet toch 'de Mol' van achternaam. 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vind om dit (nu) al te horen. Wat een (jammerlijke) spoilers.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 22-11-2003, 21:06:08 »
Ook het woord Nieuwzeeland vind ik al zonde dat het word gezegd...  Er word zoveel op het forum gezet dat niet waar is... Ik heb nix kunnen lezen over BN-ers, Nieuwzeeland of iets anders...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vind om dit (nu) al te horen. Wat een (jammerlijke) spoilers.

Nou het spijt me hoor jongens  :'(
Wat doet iedereen vreselijk negatief zeg. Misschien had ik het land en dat met bn-ers idd niet moeten vertellen, maar dan had iedereen gezegd dat ik maar wat roep. (de ene keer zegt floortje dat het wel doorgaat en de andere keer niet) Ik wilde even duidelijk maken dat ze al in een vergevorderd stadium zijn met het bedenken van de opzet en met de voorbereidingen. In ieder geval kunnen jullie ervan uitgaan dat het waar is wat ik zeg. Mijn vader werkt dagelijks met de mensen die dit soort dingen beslissen, dus vandaar. Dat niemand nog iets heeft kunnen lezen over de serie in 2005 komt simpelweg omdat het nog geheim is! Maar als jullie het liever geheim hadden gehouden...  :(
Een Wie is de mol met BN-ers lijkt mij ook niet zo *lacht om het visioen van chriz*, maar dat hangt er ook volledig vanaf wat voor bekende nederlanders het precies worden.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13 Gepost op: 22-11-2003, 21:08:25 »
Zolang het bij speculeren blijft, zijn het niet de echte kandidaten. In het geval van die BN-ers zou ik het een enorme vondst van de AVRO vinden, als ze Angela Groothuizen nu eens als deelneemster zouden presenteren, en dan dat paard van GTST, hoe heet ze ook weer, Aukje van Hinniken?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 22-11-2003, 21:10:01 »
Nou Floor, ze kunnen zeggen wat ze willen, maar ik vind het leuk om te weten! Nieuw-Zeeland klinkt leuk en die BN-ners... ligt eraan wie! En jij roept zeker niet zomaar iets... jouw vader weet er wel genoeg vanaf. En als ze het niet willen weten, moeten ze het maar niet lezen!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 22-11-2003, 21:36:13 »
Ik hoor liever nu al dat het een programma met BN'ers wordt. Wat zou dat een teleurstelling zijn als je dat pas in een laat stadium zou horen zeg. Nu valt het nog mee...

Want het lijkt me eik helemaal niet leuk. :-\
Je krijgt dan deelnemers die toch min of meer gepushed zijn om mee te doen en die toch minder fanatiek zijn. Geef mij maar bloedfanatieke onbekende deelnemers. Die nemen het programma serieus en bij die BN'ers doen niet mee om het programma, maar om een nog bekendere BN'er te worden. Het wordt dan (voor mij tenminste) ook moeilijker om als kijker het programma serieus te nemen.

Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben en mischien wordt het een ontzettend leuke serie, ik hoop iig. En tuurlijk ik zal wel gaan kijken, maar ik verwacht niet zo'n WIDM-ervaring/gevoel als bij de vorige series.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 23-11-2003, 11:21:10 »
Mijn voorkeur:

- Hans Kazan;
- Andries Knevel;
- Arthur Docters van Leeuwen;
- Peter R. de Vries;
- Johan Cruijff;
- Tatjana Simic;
- Linda de Mol;
- Tonny de Jong;
- Majoor Bosshardt;
- Carrie Tefsen;

Reserve: Herman Finkers/Annie de Rooy
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 23-11-2003, 11:23:38 »
ik krijg steeds minder zin in die nieuwe serie  >:(  :(  ::niet-ok::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 23-11-2003, 11:28:02 »
ik krijg steeds minder zin in die nieuwe serie  >:(  :(  ::niet-ok::

Waarom? Met serieuze BN'ers kan het toch hardstikke leuk zijn!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 23-11-2003, 11:35:55 »
als ze echt serieus zijn en goed gemotiveerd misschien wel ja, maar niet als ze bang zijn een opdracht goed uit te voeren omdat hun haar niet goed zit  :-\