Steekwoorden die we hebben:
Aardbeving
Eeuwige sneeuw
Drie horizontale strepen
Magdalena
De KLM vliegt er rechtstreeks naar toe
Ontvoeringen
Tussenstops:
Alaska - Canada - Washington - Oregon - Californië - Mexico - Guatemala - El Salvador - Honduras - Nicaragua - Costa Rica - Panama - Colombia - Ecuador - Peru - Chili - Argentinië
Ik denk niet dat er bij de landen tussen Oregon & Panama veel landen zitten met eeuwige sneeuw. Die zijn daar toch te laag voor of niet? Die daarna wel.
Aarbevingen komen dan sowieso nog voor in Colombia, Ecuador, Chili en Peru vast ook wel.
Colombia, Ecuador hebben drie horizontale strepen als vlag (Ecuador wel met een wapen-iets er op). Van Peru en Chili weet ik het zo even niet.
Maar Ecuador en ontvoeringen zegt me niks. Colombia wel. Chili en Peru ook niet zo zeer.
Ik weet zeker dat KLM naar Quito (Ecuador) vliegt, maar volgens mij ook naar Bogota. Ik heb familie die daar familie heeft zitten en ik weet dat die met de KLM kortingsdagen (of hoe die ook maar heten) altijd wel even kijken naar de opties om daar heen te gaan, omdat het dan misschien toch wel wat goedkoper is. Dus denk dat het wel een directe vlucht zou kunnen zijn. Al staat er natuurlijk niet waar vandaan KLM er rechtstreeks naar toe vliegt. Maar ik neem aan dat daar standplaats Amsterdam wordt bedoeld.