Met haar telefoon nog in haar handen en een grimmige glimlach op haar gezicht, zit Robin... in haar kamer.
Robin: Zo LC, jij dacht dat je me had nadat je me in de finale van de CSC met een stem me versloeg? Nou, dat had je mooi mis, jij gaat alles terugbetalen, wat ik door dat spelletje ben verloren.
Met deze woorden valt ze in slaap.
Inmiddels heeft LC een goeie vriendin ingeschakeld voor deze zaak. Eens loste zij een moord op Kolko op, nu was ze prive-detective, Daisy
LC: Ik weet niet wat ik moet, zal ik maar gaan?
Daisy:Als ik in jou schoenen stond zou ik gaan, maar dat sta ik niet
LC: Alsjeblieft Daisy, geen flauwe geintjes, dit is serieus.
Daisy: Serieus??
LC: Ja, dacht je dat ik al die tijd een grapje maakte toen ik zei dat ik fulltime-hacker ben.
Daisy: Nee, maar zo...
Lc: Maar wat zo?
Daisy: Nou ik dacht dat je het voor je plezier deed.
LC: Dat was ook zo, totdat ik allemaal aanboden kreeg van bedrijven.
Midden in het gesprek komt Jos, oftewel Bodejosm43, binnen. Hij woont al een tijdje bij Daisy in huis, omdat ie weg moest uit zijn huis, door onbetaalde rekeningen
Bodejosm43: Wat is er aan de hand?
Daisy: LC is opgebeld door een of andere Man..
LC: Het was een vrouw
Daisy: Ook goed, maar hij is gechanteerd, iemand weet van z'n hacking-baan.
LC: Wat vind jij wat ik moet doen.
Bodejosm43: Nou, ik weet niet wat jullie ervan vinden, Respect voor ieders mening dus. Maar ik vind dat je moet gaan.
LC: Dan staat het dus vast, ik ga.
Als LC weg is spreekt Daisy Bodejosm43 aan.
Daisy: Zeg jos, Wordt het niet tijd dat je naar je werk gaat.
Bodejosm43: Ja, eigenlijk wel. Maar ik ben toch al te laat, ik kan beter thuisblijven.
Daisy: Als je maar altijd thuis blijft vind je nooit een nieuw huis
Bodejosm43: Dus?
Daisy: Ach, met jou is niet te spreken
Na de radiouitzending spreken Maapie en Giorgio nog wat na.
Giorgio: Zo, dus jij was ook lid van WIDM.com?
Maapie: Ja, ik was die finalist uit Team Rood van de CSC
Giorgio: Ow ja, de CSC. Dat was echt leuk.
Maapie: Alleen was Robin... erg pissig toen ze verloor. Ze kon LC wel vermoorden, terwijl het gewoon een spelletje was.
Giorgio: Wat zou van LC gekomen zijn denk je? Ik heb alleen nog maar contact via mail.
Maapie: Ik heb niet echt contact meer met forummers, ik ben veels te druk met met mijn zangcarriëre.
Giorgio: Wat verlang ik naar die meeting.