Wat mij betreft de verdiende winnares van een heel mooi Songfestvival met kwalitatief goede muziek. Anouk mag ook zeer tevreden zijn met haar 9de plaats. (misschien was het nummer te 'moeilijk' voor de gemiddelde kijker? ik denk dat ze vooral bij de vakjury's hoog heeft gestaan)
Overigens: Denemarken heeft zoals gezegd terecht gewonnen maar toch hadden ze bij mij niet de 12 punten gescoord:
1 pt: Finland (ja, het was een lekker in het gehoor liggend liedje, en vooral de eindscene lift haar net boven Italië en Noorwegen bij mij)
2 ptn: Griekenland (hadden ze 'cola is free' gezongen hadden ze bij mij hoger gestaan, maar vooral die man met die snor was goed!)
3 ptn: Azerbajdzjan (qua zang en show een zeer goed nummer, maar alles was net iets 'te')
4 ptn: Spanje (niet allemaal even zuiver, maar wel gewoon een goed nummer, en een verrassende keuze voor Spanje)
5 ptn: IJsland (nog beter gezongen dan de halve finale; en ondanks de taalbarriere goed te begrijpen!)
6 ptn: Estland (misschien wel de mooiste zangeres, met die van Rusland, en vooral een perfect in elkaar zittend nummer)
7 ptn: Denemarken (gewoonweg het allerbeste nummer van het Songfestival, alleen vond ik persoonlijk 3 nummers nog beter/leuker)
8 ptn:
Rusland (wat een goed in elkaar zittend nummer is dit toch; zeer goede zangeres; gewoonweg top!)
10 ptn:
Hongarije (ja, ja, ik vond dit ook een heel erg leuk en goed nummer; misschien wel het meest verrassende nummer van dit Songfestival)
12 ptn:
Malta (het meest vrolijke nummer van dit Songfestival, en daarnaast ook nog eens goede muziek)