Iedereen zijn eigen ding,mrchipie.
Ik heb altijd gezegd en zal dat ook altijd zeggen dat ik arcade een saaie song vind , Al wint het het esf, is het hot op tiktok etc. Mij persoonlijk doet het niets.
Ierland deed me ook totaal niks,ja leuke act met dat beetje interactieve, song blijft niet hangen, uitvoering matig.
Israël ja noten, uithalen je moet er van houden, ik vind er veel teveel volume op zitten en daardoor wat schreeuwerig overkomen.
Verder zitten er teveel popnummers tussen, die ergens bij mij ondergaan in het geheel van allemaal popnummers. In dat straatje vallen dan nummers als België, rusland en Oekraïne juist extra op.
Kan me zeker wel voorstellen dat dat daar in een zaal anders overkomt en een andere reactie losmaakt.
Maar daarom is een forum zo mooi, omdat je er mensen tegen komt die andere meningen hebben.
Ik houd meer van melodieus , opbouw in de song, maar ook het durven terugpakken naar wat kalmte en dus zijn nummers zoals dat van Litouwen leuk om het publiek mee te krijgen, maar helemaal niets voor mij, het pakt, het laat dansen en tich niks voor mij.
Verder zag de show er gelikt op tv, was er twee keer iets wat leek op improvisatie nodig omdat een act niet klaarstond of zo. Act van Davina was gewoon af ( Madonna even laten zien hoe zo’n act ook kan zijn). Persoonlijk vind ik de jurk van Chantal niet zo geslaagd en was nikkie de ster van de avond voor mij, rustig, grappig in haar filmpje over niet winnen , spot on .