Ik hussel ook nog met enige regelmaat maar hier ook mijn huidige top met korte uitleg:
20 - Slovenië | typisch Slavische inzending die ik al vaak genoeg heb gehoord.
19 - Servië | Ook heel typisch, blijft niet hangen.
18 - Nederland | Best leuk nummer, maar valt tussen de rest een beetje weg denk ik.
17 - Australië | Niet echt mijn stijl.
16 - Tsjechië | Beetje cliché drangerig (voor zover dat een woord is), blijft wel goed hangen.
15 - Duitsland | Ik houd er wel van, zou superleuk zijn voor Eurovision In Concert. Maar verveelt snel.
14 - Spanje | Wel mooi, maar een beetje saai.
13 - Roemenië | Leuke klanken, maar blijft niet zo hangen. Niet speciaal genoeg.
12 - Frankrijk | Refrein is erg goed, maar daarbuiten weet het me niet te boeien.
11 - Finland | Hier ook goed refrein, daarbuiten wat minder. Leuke stijl wel.
10 - Cyprus | Typisch Cypriotische inzending. Erg goed, maar ben er wel een beetje klaar mee.
9 - Israël | Blijft goed in mijn hoofd. Krachtig en vrolijk refrein.
8 - Albanië | Je hoort direct welk land het is. Mooie opbouw en goed gezongen.
7 - Noorwegen | Ik moest even wennen, toen gestegen, daarna weer gedaald. Mooi, maar nèt niet.
6 - Ierland | Lekker up-tempo vrolijk, beetje Sheppard achtig.
5 - Oekraïne | Ik hou van dit soort bijzondere stijlen. Beetje Pali się achtig. En leuke versnelling.
4 - België | Ik moest heel even wennen, maar lekker mystiek. Stukje doet me denken aan Bosshoss.
3 - Kroatië | Begon onderaan mijn lijst, maar blijft lekker hangen en erg beweeglijk.
2 - Moldavië | Lekkere afwisselingen, genoeg showelementen mogelijk. Ik moet om een of ander reden denken aan Peperbollen.
1 - Litouwen | Geweldige en originele stijl, kan niet anders dan een fantastisch optreden worden.