Effe nog reageren op vrijdag, Wat was het fantastisch, en fabiann en utrechtse mol vonden dat ook zo te zien.
Ik wil nog effe zeggen dat het publiek in thuisland altijd het meest juicht en klapt voor hun eigen, is altijd zo geweest. dus hier ook. vond het wel prachtig dan iedereen meezong en danste op het nummer. gaf het meer kracht ofzo.
Dan gister, echt wat en mess uitslag
leukste in veel jaren wel. dachten we dat duitsland zero points iconisch was, dan krijg je dit
En effe... HOEZO MOLDAVIE AL DIE 12 PUNTEN EN 13E PLEK ZO VALS EN SLECHT
Moest er effe uit
Dan gefeliciteerd italie
Ondanks het niet mijn smaak is vond ik het een goed rock liedje en een lekker nummer ook live fantastisch om mee te maken! en mag ook wel naar paar keer net niet winnen. dus ik gun het zo wel al was ik eerder voor frankrijk of zwitserland.
Mijn top 26 (van gisteravond/vrijdag)
1.Bulgarije/Griekenland is me om het even maar trots dat stefania 10e is geworden
3.Israel (laag door publiek vanwege wat er daar gaande is en omdat het vroeg kwam, maar blij dat de jury het gered heeft <3
4.Malta (Powervrouw, die meer verdiende bij televotes! dat krijg je als ze als 6e komt, beetje raar van de makers.
5.Azerbaijan (favorite van vorig jaar, maar dit jaar ook booming, waarom zo laag? ik blijf efendi sowieso volgen)
6.Frankrijk (Had van mij mogen winnen, Voilaaaaa)
7.Ijsland (Wat een leuke mensen en dat gejuich als ze op beeld komen
verdiende 4e plek!
8.Zwitserland (Prachtig, maar iets te veel arcade voor mij, vorig jaar was ook zo leuk
)
9.Italie (Ondanks ik geen rockfan ben, is dit een goed en lekker nummer!)
10.Nederland (Ja ik vind dit leuk! het is een lekker nummer En jeangu zingt het fantastisch al hellemaal live en de surinaamse vibe en lion king achtige dingen ik ga er lekker op hoor! de boodschap is ook enorm goed en stop met het broccoli it issnt funny annymore im proud of him
11.Spanje (Ik vind dit erg underatted, en prachtig mooi nummer die ik misschien op de begravenis ooit wil zingen van mn oma want het gaat over zijn oma die kort geleden is overleden. hij zong misschien een beetje vals af en toe maar daar krijg je punten voor kijk maar naar zweden en moldavie)
12.Portugal (Radio 2 top 2000 bop)
13.Servie (K3 met botox, echt ik hou van dit nummer
)
14.Lithouwen (Gewoon grappig, en ik doe elke keer mee met het dansje
)
15. Cyprus (Leuk maar viel echt weg tegen over de pop songs en natuurlijk de plagiaat stukjes, en ze zong raar)
16.Duitsland (ik vind dit gewoon leuk haha maar snap dat het laag staat)
17.Finland (standaard rock, veel minder dan italie)
18.San marino (De grootste shock
overall stond dit hoog, dus had echt niet zo weinig punten verwacht voor ze)
19. Oekraine (Kut nummer met een goeie act. dat eindstuk is na 1,5 jaar niks wel fantastisch live)
20. Belgie (oke maar valt beetje buiten de boot tegenover de rest, maar wel goed)
21.Rusland (grootste energie, beste van de week voor haar, maar valt weg tegenover de rest)
22.Noorwegen (Kijk hij fantastisch als persoon, de boodschap is top, maar het liedje is gewoon niet goed, en dan maakt de outfit het ook niet beter)
23.Uk (Goed liedje, maar de rest nee, arme knul)
24.zweden (Vals in de halve finale en nu ook niet super, just no)
25.Albanie (Tja gewoon saai en niet bijzonder vergeleken met de rest,
26.Modavie HOE STAAT DIT 13E
Ik heb zelf voor het eerst echt alles gevolgd, nationale rondes, alles luisteren en wat vinden anderen er van de odds de repetities. en ik vond het echt vet! ook liedjes van nationale rondes waar je denk omg nee die had moeten gaan. je leert nieuwe leuke liedjes kennen en ook op tv alles meezingen en live in de zaal dan dit jaar. Maar gewoon op de avond zelf heeft ook zijn charmes al had ik dan andere davorieten gehad dan nu want liedjes stijgen en dalen per keer dat je het hoort. Maar ik kan niet wachten op vollgend jaar, ik ga vast weer alles volgen.
en wie is er in voor een realitynet reis naar italie