Ik heb hier nog niet veel gezegd. maar
Albanie letland ierland robbed
Ja over oekraine. het is een goed nummer, maar gewoon geen winner! als het wint vind ik het prima maar er zijn zoveel echt win waardige nummers. zou zonde zijn.
Mijn top 10 voor vanavond is:
1. Spanje: Ja halloooo Queen Chanel! was een van enige die had al leuk vond voor alle drama en winst. het is gewoon geweldig and she slays.
2.Australie: Dit is echt prachtig. elke keer zit ik met tranen en bij de liveshow zelfs huilen. het doet me persoonlijk heel veell omdat het verhaal oker hem gaat als gay man met asperger. nou ik ben dat ook. en die stem is gewoon geweldig!
3.Nederland: Dit was lang mijn nummer 1. ik denk ook echt mijn favoriete nederlandse inzending sinds anouk era. zo mooi emotioneel en echt een verhaal vertellen het is gewoon duncan laurance niveau geweldig.
4.Uk: Ja dit is een enorme grower geweest voor mij. die man is sowieso echt geweldig en vrolijk. nummer is gewoon mooi en goed en die staging! en als de uk wint is het gewoon super mooi van 0 punten vorig jaar naar de winst. iconic.
5:Frankrijk: Ja dit is gewoon songfestival. andere culturen en talen. en idk maar dit een van mn meest geluisterde nummers van dit jaar op spotify (naast oostenrijk) Het is gewoon een goeie vibe me wat heksen op het podium :p het is gewoon goed.
6. Servie: Ja geen uitleg nodig! Biti zdrava, biti zdrava! Eerst dacht ik ook wtf is dit? Maar het is gewoon kunst iconic en iedereen kent het refrein en klapt lekker mee.
7. Estland: Ja I HOPE I HOPE I HOPE! Al sinds eesti laul mijn fave. het is gewoon een goeie banger en stefan is een entertainer. de live versie voor oekraine blijf ik ook het mooiste vinden. en ohja hij is wel knap ofzo
8.Armenie: Erg underatted! Maar het is gewoon goed. het nummer, de staging de vocals! Alles is echt geweldig.
9.Polen: Erg mooi goed nummer. die opera stem is echt geweldig en die dementors op het podium hebben wel wat. gewoon goed (behalve die imovie 2010 effecten)
10.Zweden: Standaard kwaliteit van zweden.
11:Moldavie: HEEY HO LETS GO! Ja net geen top 10 maar moest het effe zeggen
geweldig feestje.
Ik kan niet wachten op vanavond!