Georgië en Armenië zien de Engelse taal niet als grap hoor. Ze zingen in het Engels omdat ze willen dat iedereen de tekst begrijpt. Alleen de artiesten zelf kunnen helemaal geen Engels (let maar op, die zitten in mei met een tolk naast zich bij de persco's) en proberen er dan fonetisch iets van te maken. Wat, dús, mislukt. Tenenkrommend.
de tekst begrijpt?
Armenie is een liefdesliedje en ik vind dat begu, dugu, lugu slim bedacht wat ook beetje armeens achtig klinkt
Georgie doet gewoon net hetzelfde beetje spelen met woorden net als 2015 ''oximated'' van Nina Sublatti, beetje ''quirky'' en ik vind het een leuk nummer
maar ja Zweden is gewoon de top favoriet en zal ook wel winnen aangezien het Loreen is
ik ben er nu overheen qua wie in welke taal moet zingen, voor ieder eigen keuze, en ik luister zelf veel naar van alles en nog wat, maakt mij niet uit qua taal, als het authentiek, niet te amerikaans mainstream klinkt of zo
Armenie vond ik ook top met Apricot Stone vele jaren terug inmiddels, ook in engels maar toch heel erg armeens in de muziek
ik ben trots op onze inzending, tis een mooie ballade en ik persoonlijk vind Mia's stem en uitstraling het beste, Dion is te ''Duncan'' maar kan hij ook weinig aan doen aangezien dit een duncan compositie is (overigens Duncan is nergens meer te bekennen bij hun, meer voor zijn carriere in LA en nu in stockholm)