Hier dan nog CT Lekke Band...
Kopmannen:
Gaviria: Een van de 2 zekerheidjes voor mijn team. Groenewegen is weliswaar iets goedkoper, maar Gaviaria is dit jaar in absolute topvorm en heeft de beste lead-out. En misschien nog wat jongerenpuntjes in het begin.
Porte: De tweede kopman was een stuk lastiger. Ik wilde wel een klassementsrenner. Froome was te duur, en Quintana te twijfelachtig. Ik had eerst Uran, maar door wat aanpassingen kwam ineens Porte in beeld. En hij moet toch richting podium kunnen komen.
Beaschermde renners:
Bernal: Het rondetalent. Zou zeker voor de witte trui moeten kunnen gaan en een plaats hoog in het klassement. En doordat hij in dienst rijdt van Froome zal hij vast ook regelmatig in de top van etappes kunnen eindigen.
Rolland: Rijdt dit jaar in dienst, maar zal toch ook af en toe voor zichzelf moeten kunnen gaan. En hij was niet zo duur.
Fraile: Ik heb een zwak voor hem. Daarnaast is hij ook nog eens een goede renner die zeker in staat geacht moet worden om te gaan voor de bollen, en een aardige klassering.
Latour: Was goedkoper dan ik dacht en kon zodoende in mijn team. Ook kandidaat ritwinnaar en kandidaat witte truidrager. Het Franse talent lijkt mij.
Helpers:
Laporte: Mijn andere zekerheidje. Niet voor niets wordt alles dit jaar op hem gezet ipv op Bouhanni. Heeft het dit jaar al meermaals laten zien. En dat voor die prijs.
Pasqualon: Goedkoop en zeker niet slecht. Dus wie weet.
Tolhoek: Toch een Nederlander in mijn team. En zeker een talent!
Reserves:
Barguil
Chavanel
Van Keirsbulck
Grmay
Troia
De goedkoopste renners die ik kon vinden die meedoen aan de Tour, en stuk voor stuk renners die best wat zouden kunnen doen indien ze in mijn team zouden komen.