Bonne nuit!
Ou devrais-je dire bonjour?
Welkom, bij alweer de
16e editie van het RN Songfestival!
Bienvenue à Genève, de meest internationale stad van Europa, de stad van de horloges en de stad met de hoogste 'quality of life'!
Willkommen in der Schweiz, het land van onze laatste winnaar:
Nickless!
Laten we nog eens eenmaal luisteren naar zijn zoete liedje:
Waiting!
Geef een groot applaus voor Nickless!
Goed, we hebben lang genoeg gewacht, het is nu de hoogste tijd voor een nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Het is tijd voor
Realitynet's Song Contest Geneva 2018!
Reglement Realitynet's Song Contest Geneva 20181. Een ieder die mee wilt doen geeft dit via PM aan mij (
Fabiann) door.
2. Inschrijven is mogelijk tot
vrijdag 31 augustus om 20:00:00 uur!
3. Nadat de inschrijving is gesloten, krijg je van mij via PM één willekeurig gekozen land toegewezen. Dit zal een van de landen in de spoilertags zijn. Je kunt enigszins invloed uitoefenen op welk land dit zal zijn door bij je inschrijving minimaal 3 pots op te geven die je voorkeur hebben. Mocht je de voorkeur hebben voor pot 1, dan wil ik je vragen om ook een vierde pot op te geven.
Klik op het plaatje voor een grotere versie.Zoals je ziet ontbreken ditmaal de lidstaten van de Europese Unie. Om het songfestival ditmaal meer internationale allure te geven en het niet opnieuw een Europees feestje te laten zijn is besloten om de lidstaten van de EU niet uit te nodigen dit keer!
4. De definitieve keuze van je liedje moet je vóór
zondag 30 september om 20:00:00 uur aan mij doorgeven via PM.
5. De uitvoerende artiest van het liedje moet geboren zijn of al zeer geruime tijd woonachtig zijn in het land dat je hebt geloot. Als je gekozen hebt voor een duo of een groep, dan moet in ieder geval een van de leden in het land zijn geboren. Wanneer een groep zijn oorsprong kent in het land is dit ook voldoende. Bij twijfel beslist de spelleiding in samenspraak met het toegewezen Actief Lid.
6. Het zou fijn zijn als de uitvoerende artiest, leden van het duo of de groep op het moment van het plaatsen van deze post nog in leven zijn, zodat ze hun liedje nog op zijn minst (a)live ten gehore kunnen brengen.
7. Het zou leuk zijn als je een korte introductie bij je inzending schrijft met wat informatie over de uitvoerende artiest en het liedje. Dit kan bij sommige forummers het verschil maken in de puntenverdeling.
8. Voor dit songfestival hanteren we de reguliere puntentelling. Dit wil zeggen dat 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1 punt(en) door ieder land wordt gegeven aan de tien leukste liedjes.
9. Degene met de meeste punten wint de 16e editie van het RN Songfestival en daarmee heel veel eer! Daarnaast wordt de uitslag van het songfestival opgenomen in de
RN Ranking!
De inschrijvingen zijn
NU geopend!
Veel succes en vooral veel plezier!