NET-NIET
🇦🇱 Albania - Leuk zomerliedje, maar het is herfst...
En daarnaast toch een beetje aan de simpele kant
🇨🇲 Cameroon - Mooi en rustig, ik kan er lekker bij wegdromen
🇮🇱 Israel - Catchy, maar het is wel een te makkelijke keuze
🇷🇸 Serbia - Preview uit de songtekst: “All my tears and all my joy” [x100]
🇺🇦 Ukraine - Het was net niet genoeg, en je moet er voor punten toch echt uitspringen
NIET GOED, NIET SLECHT
🇨🇴 Colombia - Woow, die kan schreeuwen
🇨🇷 Costa Rica - Mooie muziek, maar de zang vond ik lang niet bijzonder genoeg
🇬🇭 Ghana - Niet helemaal mijn genre, je kan er wel lekker op meeswingen
🇺🇾 Uruguay - Dit zou echt het intro moeten zijn voor een kinderfilm over het sprookjesbos
🇿🇼 Zimbabwe - Goed gedaan voor een land als Zimbabwe. Het leek mij wel een van de lastigste landen at all, had in dat opzicht eigenlijk wel een punt verdiend, maar er waren toch te veel nummers die ik leuker vond
DE NET-VOLDOENDES
🇪🇬 Egypt - Niet heel slecht, maar ik denk dat je hier de term ‘dertien in een dozijn’ op kan toepassen
🇸🇻 El Salvador - Leuk voor één keer. Echt niet vaker
🇭🇳 Honduras - Saai, slaapverwekkend, eentonig, geen hoogtepunt, te lang ::snurk::
🇲🇪 Montenegro - Wat moet dit voorstellen? Compleet belachelijk, maar beter dan sommige andere liedjes
ONVOLDOENDES
🇦🇷 Argentinia - Argentinië kan echt veel beter. Ik ben tijdens het zoeken veel leuks Argentijns tegengekomen, en dat evenaarde dit allemaal
🇧🇾 Belarus - Toen hij begon te zingen wilde ik een acute stop maken, maar ik beloof je: ik heb het helemaal afgeluisterd. Maar het werd niet beter
🇨🇦 Canada - Te bekend
🇪🇨 Ecuador - Achteraf had ik de volgeltjesdans in m’n hoofd
🇯🇲 Jamaica - Dit hele liedje komt overdreven op me over, ik vind het helemaal niks
🇯🇴 Jordan - Dit moet je leuk vinden, maar vind ik niet leuk. Totaal niet leuk.
🇲🇰 Macedonia - Ik herken hier veel te veel Adele-liedjes in. High-class. Compleet melodieloos. Achteraf: ik geloof niet dat dit zo veel punten krijgt!
🇳🇿 New Zealand - Irritante uitspraak! Ik irriteer me aan die slis-s en hoe ze aan het einde van een zin steeds tot adem moet komen
🇿🇦 South Africa - Hij kan echt niet zingen. Concrete disaster. Dit is het dieptepunt van dit songfestival. Het ziet er leuk uit maar klinkt totaal niet zo
🇹🇭 Thailand - Wat is dit vermoeiend om aan te horen. Het blijft wel in je hoofd hangen, maar dat is niet in de positieve zin
🇹🇷 Turkey - Geboren in België? Verklaart een hoop. Maar echt. Dit deed me denken aan een heftigere versie van de Kabouter Plopdans. Ik vond het wel lachen, dat wel
Eerder uit-lachen