Brtdm gefeliciteerd met de verdiende overwinning
- met zo'n gat heb je verdiend gewonnen lijkt me.
Ik denk dat ik één van de weinige ben uit het rechter rijtje die wél blij is met het eindresultaat.
Toen ik de loting zag dacht ik .... nee .... niet weer (loting bij random is mij tot nu toe nog niet gunstig gezind geweest, maar ach, dat maakt het ook weer leuk
). In Zambia wordt bijna alleen maar rap/dancehall/r&b gemaakt - in heel slecht Engels, genoeg keuze (ik zou zo een top 1000 kunnen vullen), maar het ene was nog slechter dan het ander.
Toen ik dit vond dacht ik, ach doe dit maar, en als ik rond de 10 punten haal doe ik het best aardig. Toen ik direct 10 punten van Nieuw-Zeeland kreeg viel ik bijna van mijn stoel.
Iedereen die aan Zambia punten gegeven heeft, enorm bedankt
, ik had mezelf namelijk nooit punten gegeven.
Fabiann, jij enorm bedankt voor het organiseren van de afgelopen edities, het zag er elke keer weer fantastisch uit, mooie graphics, leuke thema's, en alles goed op schema.
En ik blijf ook graag de Songfestival pagina bijhouden - dus jullie weten D*N's PM box vast wel te vinden.
De update voor deze ronde moet heel even wachten omdat ik wat andere dingen te doen heb - maar ik laat weten wanneer het klaar is.
De RN Ranking komt wel morgen.