Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Nog maar 5 dagen en ik verwacht nog 28 liedjes, doet tegenwoordig iedereen een Pac-/Starlightje?
Heb ik een leuk liedje gekozen, wordt er een land voor ons gekozen
Overigens heb ik m'n liedje meestal ruim op tijd, maar blijf ik altijd tot het einde twijfelen
Is het heel erg dat ik na 10x lezen deze zin nog niet begrijp? Wat is nu het probleem?
Herkenbaar Ik denk dat hij een leuk liedje had en dat hij achteraf vaststelde dat hij het land zelf niet als keuze mocht opgeven
Ik heb mijn liedje al een tijd geleden ingeleverd en hoewel ik niet echt 100% tevreden ben (eerder zo'n 70/75%) heb ik wel nog altijd het idee dat dit het beste is wat ik in mijn land kan vinden. Ben zó benieuwd naar alle andere inzendingen!! Iemand die het oprechte idee heeft dat hij/zij hét winnende liedje van dit seizoen wel eens zou kunnen hebben?
Aah een paar hebben hun liedje naar mijn tweede/dit account gestuurd. Dit account had ik alleen even aangemaakt omdat het nieuwe forum niet toestaat dat je binnen 1 uur 20 PM’s stuurt...Als je naar dit account hebt gestuurd kun je mijn reminder als niet verzonden beschouwen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
859 gasten en 17 vaste bezoekers