Zuid-Korea. Klinkt wel prima, redelijk standaard nummer maar wel goed gevonden te midden van alle k-pop.
Saudi-Arabië. Wel een mooi, rustig nummer.
Kameroen. Prima nummer, maar wel een beetje saai.
Zuid-Afrika. Best een aardig nummer.
Wit-Rusland. Klinkt wel prima, standaard rocknummer.
Oekraïne. Wel okee, maar redelijk vergetelijk. Wel eens wat anders dan anders uit Oekraïne.
Moldavië. Erg standaard nummer, hoewel het refrein wel vrolijk klinkt.
Albanië. Ik had lage verwachtingen door het begin van de clip, maar eigenlijk is het nummer nog wel okee.
Mexico. Net iets te harde rock voor mijn smaak, maar toch nog wel een prima nummer.
Zimbabwe. Gaat het ene oor in en het andere weer uit.
Argentinië. Erg standaard popnummer, gaat het ene oor in en het andere uit.
Noorwegen. Niet slecht, beetje saai.
Canada. Er zijn in Canada genoeg originele dingen te vinden, en op zich had je zelf gewoon niet pot 1 kunnen kiezen als je iets origineels wil vinden
El Salvador. Country uit El Salvador… dat is weer eens wat anders. Maar niets voor mij.
Jamaica. Niet echt mijn smaak, maar niet slecht.
Egypte. Niet echt mijn smaak.
IJsland. Niet echt mijn smaak, maar verder prima aan te horen.
Ghana. Niet mijn smaak.
Honduras. Het is niet direct slecht, maar ik kreeg alsnog de neiging om hem halverwege af te zetten.
Zambia. Irritant deuntje met irritante autotune.
Ecuador. Ik kan me echt heel slecht voorstellen dat er niets beters te vinden was in heel Ecuador.
Turkije. Dit is natuurlijk ontzettend slecht, maar ik vind het in combinatie met de clip stiekem wel hilarisch.
Macedonië. Dit vind ik echt helemaal niets.
Montenegro. Als er iets is waar ik meestal een hekel aan heb zijn het van die dramatische uithalen.
Thailand. Ik wist niet dat ze in Thailand ook Disney Channel hadden.