Norway- Kabelt teveel voort, tis net dido en zoals Amy Winehouse zou zeggen: “It’s great background music” of de betere quote: “DIDO WILL KILL YOU”.
Uruguay- Toveren zo al hun punten weg *POEF*
Ghana- Dit is net zo’n chick die zoveel make up op heeft dat je niet meer weet wat eronder zit. Hier zit zoveel autotune op, dat je niet meer weet wat het nou precies is.
Singapore- Heeft one direction bij mij, naar onderen.
El salvador- Doet me denken aan Taylor Swift, wat geen compliment is. Mist heel veel power. En b*tch zwaait met een Amerikaanse vlag, ik dacht dat dit El Salvador was?
Ecuador- Lesje geschiedenis dit, latin muziek een honderd jaar geleden. En pfff wat een verschrikkelijke tekst.
Costa Rica- Iedereen in de clip doet zo raar omdat ze gemarteld worden met dit liedje.
Suriname- Heeft een hamster in z’n keel vast zitten waardoor hij alleen maar door z’n neus zingt en een soort van mannelijke Britney Spears wordt. Die zingt niet meer live met een reden.
IJsland- discount justin timberlake met een spraakgebrek
Israel- Teveel galm erop gooien maakt het niet interessant als je het hele liedje lang dezelfde drie tonen zingt.
Argentina- Becky G is te bekend, los daarvan doe ik deze keer wel huilen voor Argentina.
Ukraine- Ik heb geen gevoelens bij dit liedje, zo generiek is het.
Mexico- Met een beatles akkoordenschema, de mellow rockvibe van Nickelback en een level Chris Martin stem op het gebied van saaiheid, is dit een combinatie die alleen zou mogen voorkomen in hel.
Nieuw-Zeeland- Zingt met de meest mellow stem over the wild things in the night…
Zuid-Korea- Sorry voor wat? Sorry voor de saaiheid van dit liedje? Want dan snap ik het.
Thailand- Ik zou zeggen dat dit kindermuziek is, maar dat zou wel weer een belediging zijn voor de meeste kindermuziek. Zelfs voor kinderen zou dit een marteling zijn.
Zimbabwe- Wie is er dood? Zelfs Lana del Rey heeft meer tempo in haar nummers…
Honduras- Een nummer van 6,5 minuut maken terwijl het vanaf het begin af aan al een zootje is, is nooit een goed idee. Luistert geen hond(uras) naar
.
Wit-Rusland- NJET
Macedonia- Misschien leuk voor een braderie in Skopje, kan ze daar lekker dramatisch gaan doen.
Canada- Over simple plannen gesproken, dit insturen was er eentje.
Saudi Arabia- Eigenlijk vind ik de muziek best mooi, maar dan begint die man er doorheen te zingen
.
South-Africa- Ben heeft net een baviaan zijn haar laten uitvlooien vandaar dat het er zo uit ziet.
Cameroon- dope en bagels lijkt me inderdaad de combinatie die je nodig hebt om naar deze muziek te luisteren.
Turkey- Met die stem moet je waterpijpen, niet zingen.