Zo, dit was het dan!
Na 9 songfestivals van mijn hand is het mooi geweest en tijd voor de volgende generatie. Ik heb als organisator van dit fantastische forumspel mijn hoogtepunt nu meer dan bereikt. Twee edities achter elkaar een deelnemersveld van
36 enthousiaste forummers en voor de tweede keer een liedje insturen dat op zoveel punten kan rekenen dat het als tweede eindigt (en gelukkig niet eerste, want leg dat maar is uit als organisator)!
Hoewel het ontzettend leuk is om altijd als eerste te weten wie de winnaar van het RN Songfestival is, wie welk liedje instuurt, hoe iedereen de punten verdeeld en hoe goed je eigen liedje het doet, gaat er ook heel veel tijd zitten in de organisatie. Ik ben nu eenmaal een perfectionist en wil dat ieder songfestival de vorige overtreft. En eerlijk gezegd denk ik dat
ik de laatste twee succesvolle edities niet meer kan overtreffen.
Ik heb daarom besloten om te stoppen met het organiseren van het RN Songfestival.
Maar natuurlijk niet voordat ik iedereen heb bedankt, in het bijzonder...
Addie: voor het organiseren van het allereerste RN Songfestival in de zomer van 2011!
Lucy: voor het organiseren van mijn eerste RN Songfestival waar ik aan deelnam en waardoor ik ontzettend enthousiast raakte en mijzelf opwierp als organisator!
: voor de gelegenheid die je mij geboden hebt om het RN Songfestival te mogen organiseren!
Daisy: voor het bijhouden van de RN Songfestival-pagina!
Daisy, grasisgroen, LdHmolletje, MollenvangR-Art, Nieky, Silvermaiden en Starlight: voor het meedoen aan alle 9 RN Songfestivals die ik organiseerde!
Brtdm, KD., Meezter, Molcrazy, MollevangR-Art, Nigel, SanderFMC en Silvermaiden: voor het insturen van de winnende liedjes tijdens mijn songfestivals!
...en aan
álle deelnemers: enorm bedankt voor jullie tomeloze inzet, aanstekelijke enthousiasme en bovenal fantastische liedjes!