Hoi allemaal!
Zoals jullie misschien nog wel weten, heb ik met de veiling op de fandag een trip naar Tbilisi in de wacht gesleept. Men heeft mij toen verzocht om jullie op de hoogte te houden van deze reis. Dat wou ik via dit topic gaan doen.
Over twee weken is het zo ver en vertrekken wij met een rechtstreekse vlucht van Georgian Airways van Amsterdam naar Tbilisi. We verblijven alle dagen daar, in het Chardonnay hotel.
Op de eerste volle reisdag, hebben we een volledig verzorgde tour door Tbilisi zelf. O dag 2 vertrekken we naar Gori, Mtskheta en Uplistsikhe. de eerste twee zijn plaatsen in Georgië met mooie kloosters en fenomenale uitzichten. De laatste staat bekend om zijn grottenwoningen.
Die beide trips zaten bij de veilingreis in.
Hierna hebben we nog 2 volle dagen om zelf naar keuze te vullen. we hebben nagedacht wat we gaan doen (auto huren, ov, tours) en gaan waarschijnlijk ook die twee dagen guided tours doen. Dit omdat we dan mensen hebben die zowel Engels, Russisch, als Georgisch spreken en we graag zoveel mogelijk over het land willen leren. Daarnaast kosten tours echt he-le-maal niks daar. Als je een tour van 12 uur doet vanaf Tbilisi, waarbij je bijvoorbeeld bij Kutaisi (van de witte brug) en Borjomi (van het raften) komt, dan betaal je daar nog geen 40 euro per persoon voor.
WE hebben er inmiddels onwijs veel zin in!