Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2019  (gelezen 57803 keer)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #240 Gepost op: 25-02-2019, 13:29:28 »
Stom spel :P

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #241 Gepost op: 25-02-2019, 14:12:00 »
edit:
Intrigerende verdubbeling met Acapulco, met Nadal als topseed.
Maar misschien gaan de Zverevs knallen :)

:) Het is een gokje, maar ik hoop op Stan the Man en nog een aantal anderen die ik heb in de draw. Nadal is natuurlijk de topfavoriet. Ik was eerst van plan om Dubai te verdubbelen, omdat ik dacht dat Djoko daar wel zou spelen maar las dat ie pas in Indian Wells (ATP-1000) weer in actie komt.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2019, 14:17:28 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #242 Gepost op: 27-02-2019, 21:06:52 »
Neeeee!

Nishikori ligt uit Dubai ::ohno::
Iedereen in zak en as, Nishikori wil je toch ver zien komen natuurlijk :(
Moet zeggen, het ligt ook wel een klein beetje aan zichzelf..
Eerste set: stond *5-4 voor, en kon dus serveren voor de set - verliest met 5-7 ::)
Tweede set: stond *5-2 voor, en kon dus serveren voor de set - wint met hangen en wurgen de set met 7-5 ::) ::)
Derde set: ditmaal geen pretenties tot winstkansen, gewoon kansloos 2-6 verloren. ::) ::) ::)

Daarnaast in Dubai in de boveste helft zijn seeds Cilic en Medvedev eruit door respectievelijke Monfils en Berankis. En onderin zijn Khachanov en Raonic gesneuveld.

Ondertussen in Acapulco hebben alle top-8 seeds de eerste ronde overleefd, en Sao Paolo is met alle respect een vrij zwak toernooi. Maargoed, levert evenveel punten op als elk ander atp-250 toernooi!
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #243 Gepost op: 28-02-2019, 11:18:29 »
:) Het is een gokje, maar ik hoop op Stan the Man en nog een aantal anderen die ik heb in de draw. Nadal is natuurlijk de topfavoriet. Ik was eerst van plan om Dubai te verdubbelen, omdat ik dacht dat Djoko daar wel zou spelen maar las dat ie pas in Indian Wells (ATP-1000) weer in actie komt.

Wawowiwa, en de gok lijkt goed uit te pakken!

Kyrgios verslaat Nadal, ondanks dat Kyrgios in z'n zwakste vorm in jaren is. Dat was voor z'n blessure na de AO, dat was erna ook. Sinds z'n terugkeer anderhalve week geleden waren z'n resultaten:
- Gewonnen van Millman; ondanks dat hij minder punten pakte, ondanks dat hij ruim meer service points speelde (dat vertekent altijd extra), en ondanks dat hij tegenover 19 aces 11 dubbele fouten speelde.
- Verloor volkomen terecht van Albot. Ja, Albot won het toernooi, staat nu 52e, maar is normaal simpelweg een zwakke tegenstander.
- Won van Seppi, in ogenschijnlijk wel een redelijk goede partij.
- En won nu dus gewonnen van Nadal.

Nadal die ongenaakbaar was bij de AO, op de finale tegen de goddelijke Djoko na.
Waarbij ook hier overigens Kyrgios, ondanks z'n winst, ruim minder punten pakte. 48% van de punten, of als je corrigeert voor dat hij veel meer punten op eigen service speelde, 46% van de punten.
Klinkt dichtbij de 50%, maar bij toptennis pakken verliezers van wedstrijden vaak méér dan 46% van de punten.

Kwartfinale is Kyrgios tegen Wawrinka. Als Kyrgios ineens weer in vorm is, kan dat een mooie partij worden - aangezien Wawrinka ook weer prima speelt.
Verder hebben we de kwartfinales Isner-Millman; McDonald-Norrie; en De Minaur-Zverev.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 28-02-2019, 12:35:00 »
Ik zet deze week in op Monfils, McDonald en Hurkasz ::jaja::

Offline MoleBuster

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 28-02-2019, 23:22:07 »
Wawowiwa, en de gok lijkt goed uit te pakken!

Gaat aardig tot nu toe. ::regenboog::

Kyrgios verslaat Nadal, ondanks dat Kyrgios in z'n zwakste vorm in jaren is.

Ja het is toch een rare vogel die Kyrgios niet? You love him or you hate him en andersom.

hate him: weer afgezegd voor Ahoy (3e keer) terwijl ik kaarten had  :(
love him: haalt nu weer 'ns punten in mijn team  :)

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #246 Gepost op: 1-03-2019, 11:12:03 »
Ik zet deze week in op Monfils, McDonald en Hurkasz ::jaja::

Monfils wint van Berankis
McDonald verliest van Norrie
Hurkacz verliest van Tsitsipas

Gaat aardig tot nu toe. ::regenboog::

Ja het is toch een rare vogel die Kyrgios niet? You love him or you hate him en andersom.

Ja, hij heeft de neiging om op je zenuwen te werken met blessures en opgaves.. maar tegelijkertijd speelt hij soms briljant, en heb ik 'm vrijwel standaard in m'n team ::rofl::

En vermoedelijk is hij echt weer terug. Claimde nog dat hij ziek tegen Nadal had willen opgeven ??? Maar wint nu van Wawrinka, 7-5 6-7 6-4.
Verder bij Acapulco in de halve finales: Isner, Norrie, en Sasha Zverev.

Dubai heeft ook mooie halve finales: Tsitsipas - Monfils; en Coric - Federer.
Tsitsipas - Monfils is een halve finale met 2 toernooiwinnaars van vorige week. Beide lijken redelijk goed in vorm; Monfils had wel beduidend sterkere tegenstander, dus vermoedelijk is hij écht on fire. Tsitsipas heeft echter hopen potentie, en is normaliter de wat sterkere speler - kan interessant worden!
En Coric - Federer is eveneens geen uitgemaakte zaak: Coric won hun laatste 2 ontmoetingen.

Sao Paulo blijft een beetje het zorgekindje qua affiches, met als kwartfinales:
Ruud - Dellien (wie?)
Mayer - Garin
Trungelliti - Pella
AugerA - Djere (herhaling van de finale van Rio!)

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 2-03-2019, 18:04:33 »
Neeeee!

Nishikori ligt uit Dubai ::ohno::
Iedereen in zak en as, Nishikori wil je toch ver zien komen natuurlijk :(

Niet klagen Nishi is dan wel weg maar je loopt weer verder uit dankzij Kyrgios die ik niet heb :( :P Ooit ga ik een keer geluk hebben...   ::) :P o ja en die vervelende Djere gaat ook ineens draaien :P
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 18:08:09 door MollenvangR-Art »

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #248 Gepost op: 2-03-2019, 21:54:51 »
Wat? Jij hoopte niet dat Nishi ver zou komen? Shocking.

Kyrgios kiezen heeft overigens niets met geluk te maken ;D Daarnaast heb jij in plaats van Kyrgios gekozen voor Monfils, die heeft je dit jaar ook geen windeieren gelegd. ::ok::

Maar gelukkig heb je geluk dat Djere eruit ligt ;) Gesneuveld tegen Pella via 2 tie-breaks.
Tis niet zozeer dat hij nu voor het eerst begint te draaien. Vorig jaar was hij ook al vrij sterk en steady op clay, maar een ramp op hardcourt. Dit jaar lijkt die lijn door te zetten. Zou me niet verbazen als hij wat dat betreft bijvoorbeeld.. Schwartzmann achterna gaat; uiteindelijk (hij is nu 23 jaar) zo rond plek 20 eindigen en het gros van de punten sprokkelen op clay. Speaking of which: Djere staat in de live ranking 32e. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Allemaal leuk en wel, maar ik zou hem momenteel écht nog niet bij de beste 50 tennissers van de wereld zetten.

En Federer heeft, door Tsitsipas te verslaan, z'n 100e titel behaald. Leuk voor hem ::ok::

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 4-03-2019, 18:54:54 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2019 - Week 9 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Acapulco (ATP 500)

Dubai (ATP 250)

São Paulo (ATP 250)

Punten
80 punten: Federer, Kyrgios
40 punten: Pella, Tsitsipas, A. Zverev
20 punten: Coric, Garin, Isner, Monfils, Norrie
10 punten: Basilashvili, Berankis, De Minaur, Djere, Fucsovics, Hurkacz, McDonald, Millman, Ruud, Wawrinka

Winnaars
1 winnaar: YCBS, Kiss my ace, Waalhalla, The Court Hustler, Is Dit Alles, Na-dal-weer-piek, The Deucebags

Verdubbelaars
10 - Wawrinka: The Court Hustler, Kiss my ace, Waalhalla, YCBS, The Vatican Saints 5, Second One, Is Dit Alles, The Deucebags
----------------------------------------
50 - Wawrinka: The Court Hustler, Kiss my ace, Waalhalla, YCBS, The Vatican Saints 5, Second One, Is Dit Alles, The Deucebags
40 - Sandgren: The Hawkeyes
10 - Humbert: Na-dal-weer-piek

Klunzen
40 - Pella: The Deucebags
70 - Pella: The Deucebags
30 - Herbert: The Vatican Saints 5
20 - Kukushkin: Second One
10 - Chardy: Team @Random.ORG
10 - Querrey: The Hawkeyes

Verdubbelde toernooien
160 - YCBS: Acapulco
60 - Waalhalla: Dubai
ATP 250:
70 - Waalhalla: Doha
ATP 500:
160 - YCBS: Acapulco
120 - Is Dit Alles: Rotterdam
100 - The Vatican Saints 5: Rotterdam
60 - Waalhalla: Dubai

Top 3 van de week
1 YCBS 390
2 Is Dit Alles / Waalhalla 260
# Team @Random.ORG 90

Top 3 van de maand
1 Is Dit Alles 710
2 YCBS 640
3 Second One / The Deucebags 560
# Team @Random.ORG 160
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 4-03-2019, 18:55:03 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 9 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: Is Dit Alles ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: YCBS ::confettie::  ::confettie::

::dans:: Waalhalla ::dans::

Volledige stand
1 Is Dit Alles 1430
2 YCBS 1270 +3
3 Waalhalla 1250
4 Second One 1220 -2
5 The Deucebags 1200 -2
6 The Vatican Saints 5 1030
6 The Court Hustler 1030 +1
8 Kiss my ace 960 +1
9 The Hawkeyes 930 -1
10 Na-dal-weer-piek 650
11 Team @Random.ORG 490

Week 10/11

Indian Wells (Masters)

Verdubbelde toernooien
Geen
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #251 Gepost op: 4-03-2019, 19:24:54 »
Ik moet zeggen, m'n team draait redelijk soepeltjes so far.

Vertekent een beetje door de gebruikte verdubbeling, maar ook zonder dat is er weinig reden tot klagen. :)

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 4-03-2019, 19:37:59 »
maar ook zonder dat is er weinig reden tot klagen. :)
Wat een verschil met vorig jaar om deze tijd he :P

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #253 Gepost op: 4-03-2019, 19:56:37 »
Wat een verschil met vorig jaar om deze tijd he :P

Zie dat ik toen 130 punten op Molière achter lag; 1190 tegen 1320.
Interessant genoeg zou ik nu, zonder verdubbeling, op 1310 staan; en staat Molière nu op 1200.

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 5-03-2019, 00:31:10 »
Zie dat ik toen 130 punten op Molière achter lag; 1190 tegen 1320.
Interessant genoeg zou ik nu, zonder verdubbeling, op 1310 staan; en staat Molière nu op 1200.
Ja, ik heb de verkeerde kluns gekozen. Anders had ik nu op 1270 gestaan. En Thiem bakt er ook nog niet veel van dit seizoen.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #255 Gepost op: 5-03-2019, 11:52:20 »
Ja, ik heb de verkeerde kluns gekozen. Anders had ik nu op 1270 gestaan. En Thiem bakt er ook nog niet veel van dit seizoen.

Yeah, Pella, zag ik ook niet aankomen.
Weet nog dat ik 'm bij de eerste FTT had, toen ik nog niet gehinderd was door enige kennis of enig inzicht in tennis. Toen had ik nog redelijke verwachtingen van hem (again: ik was nog jong en onbezonnen), maar sindsdien is hij een beetje blijven doormodderen.

Natuurlijk, sindsdien heb ik ook hoge verwachtingen gehad van bv Rublev en Bublik. En Nishioka en Kokkinakis, maargoed, die hebben een hoop blessureproblemen gehad. Dus m'n verwachtingen komen nog steeds lang niet altijd uit :)

Thiem verbaast me eigenlijk minder. Hij pakte zeker nog wel z'n puntjes vorig jaar, maar was eigenlijk standaard enigszins ontevreden over hem. Heb daarom, naast Zverev, alleen DelPo en Nishi echt serieus overwogen.
Glas halfvol voor Thiem: het clay seizoen komt natuurlijk overwegend nog.
Glas halfleeg: Hij heeft die toernooien ook wel echt nodig.

Offline MoleBuster

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 5-03-2019, 15:37:45 »
Beetje late reactie maar de verdubbelaar heeft lekker uitgepakt voor mij in Acapulco  ::tandpastasmiley::, Kyrgios-A.Zverev winnaar/finalist en in totaal 320 punten daar. Daar kwamen ook nog 'ns 70 punten van Dubai bij (Tsitsipas finalist o.a.). En 2e plaats algemeen  ::regenboog::, maar andere teams hebben nog verdubbelaar(s) achter de hand.

Kachanov had ik ook meer van verwacht, maar lijkt de vorm van vorig jaar kwijt. En Thiem i.d.d. ja hmm. Hoop ook maar dat ie op gravel de vorm pakt.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2019, 15:41:22 door MoleBuster »

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 13-03-2019, 12:16:34 »
Het is hier zo stil :( terwijl de Indian Wells 1000 bezig is met een aantal verrassende en leuke resultaten. Inmiddels zitten we rond de 1/8e finales.

- Kohlschreiber verslaat Djokovic  :o 1/8e finale nu Monfils - Kohlschreiber (dat vind ik niet erg mits Monfils doorgaat ;D)
- A. Zverev in ronde 3 al eruit tegen Struff, die speelt nu tegen Raonic bj de laatste 16
- Tsitsipas verloor in ronde 2 al van talent Auger-Allissiame, die op zijn beurt in ronde verloor van Nishioka (had ik hem nou toch maar gekozen). In de volgende ronde speelt hij tegen het grote talent Kecmanovic, nog overwogen als 100+ er, voor het eerst echt dat hij ver komt/gaat komen. Goddank heeft hij die vervelende Djere eruit gegooid :P
- Agut ligt er ook al uit die verloor al eerder van Nishioka
- Die andere Nishi, Kori is ook uitgeschakeld, verloor van Hurkacsz (vind ik ook niet erg ;D), in de 1/8e finale speelt hij tegen Shapovalov die achtereenvolgens Cilic en Pouille heeft verslagen om daar te komen.
- Thiem is er nog wel, die heeft o.a Simon verslagen en hij speelt tegen good old Karlovicm die zowel Coric als de verrassende Gunneswaran heeft verslagen. Waarom dat verrassend is? Hij versloeg in ronde 2 Basilashvili.
- Wawrinka heeft het Zwitserse onderonsje met Federer verloren, en die speelt nu tegen Edmund nadat hij in ronde 2 Fucsovics ook al had verslagen.
- Goffin is ook weer niet heel ver gekomen, in ronde 2 was Krajinovic te sterk, die op zijn beurt in ronde 3 ook Medvedev heeft verslagen en nu in ronde 4 Nadal ontmoet. Nadal moest hier onder andere Schwartzman voor verslaan
- Khachanov zit nog wel in het toernooi, die versloeg in een Russisch onderonsje in ronde 3 Rublev en ontmoet nu Isner. Robin Haase zou daar nooit kunnen komen, want Rublev bleek te sterk voor hem in ronde 2.

Veel top 15/20-seeded spelers dus vroeg in het toernooi eruit.

Offline MoleBuster

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 13-03-2019, 13:17:53 »
- Kohlschreiber verslaat Djokovic

Dat mag zeker een verrassing heten. Leuk voor Kohli om op z'n 35e zo'n topper te verslaan.  ::ok::.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #259 Gepost op: 14-03-2019, 10:37:42 »
Het is hier zo stil :( terwijl de Indian Wells 1000 bezig is met een aantal verrassende en leuke resultaten. Inmiddels zitten we rond de 1/8e finales.

Was een paar dagen afwezig - maar voorals de afgelopen paar dagen zijn een regelrecht drama geweest voor mijn team ::oink:: ::ohno::
Zullen een hoop mensen inlopen, zeker Spelleider.

Nishi stelt ook sterk teleur de afgelopen weken - meestal is hij heel steady tegen zegmaar iedereen buiten de top-20, maar man, tis niet best.
Djokovic komt ook bijzonder slecht uit, aangezien zijn uitschakeling het kwart open gooide voor Monfils en Thiem.

Heb bij de laatste 8 volgens mij alleen Khachanov over - en die moet tegen Nadal.
Kan me geen ander ATP-1000 toernooi herinneren waarin m'n team zo verwoest werd.