1. Wat was jouw hoogtepunt van 2018?Feest in het hoge Noorden
Ik dacht ik maak het niet te specifiek en toch raadbaar: uiteraard mijn verblijf in Zweden
Mijn afscheids/verjaardagsfeestje was een onovertroffen slot een berg geweldige herinneringen.
2. Wat was jouw dieptepunt van 2018?540 meter onder de grond
Scherp opgemerkt door Starlight
Ik ben nooit zo'n fan van deze vraag om dat 'ie al snel persoonlijk wordt en ik tegelijkertijd het liefst in al het kwade ook iets goeds zie. Vandaar een letterlijke interpretatie
3. Wat was jouw forumhoogtepunt van 2018?Er finaal naast zitten
Tsja, een WIDM-antwoord van mij natuurlijk. Ik zat er naast en ik vond het maar wat prachtig.
4. Welk topic zou jij openen als je een topic moest openen?Het Taalcafé
Dit is een van de beste ontdekkingen van de afgelopen jaar
In een taalcafé ga je zitten aan een tafel met de taal naar keuze en kun je je taal oefenen. Laagdrempelig en gezellig, waardoor je heel snel leert
Op het forum kan je een topic maken per taal die mensen willen leren
Ik kom zelf nooit in de relaxhoek maar wie hem openen wil, die mag
5. Wat was jouw sportmoment van 2018?De seizoensopener van de Tsjechische voetbalcompetitie: Sparta-Opava (2-0)
Veel met sport heb ik niet, maar ik ben wél bij een voetbalwedstrijd geweest
6. In welke (onbekende/fictieve) sport zou jij een gouden medaille winnen op de Olympische Spelen in 2020 als het een Olympische sport zou zijn?Mosterdslingeren
Ben ik steengoed in
Verbazingwekkend veel mensen wisten dit
7. Welk liedje omschrijft voor jou 2018 het beste? **Maaike Ouboter - WattendagWelgeteld niemand had goed. Instinker gelukt
Maar echt, hoe vaak heb ik dit jaar wel niet gedacht:
Wat een dag!8. Wat is de meest ondergewaardeerde film of all time?Weet ik niet, ik kijk geen films
Dit antwoord werd helaas ingekort tot 'geen' in het antwoordenvel. Maar ik kijk dus amper films, vandaar.
9. Met welke forummer zou jij weleens een Escape Room willen doen en waarom? *D*N, het sterretje bij deze vraag is vast de eerste hint
Je moet hints blijven zoeken hè
10. Hoe hadden jouw ouders je genoemd als je van het andere geslacht was geweest?Mirjam
Ja.
11. Wat is jouw favoriete medeforummersquizvraag van de afgelopen jaren?Welk liedje omschrijft voor jou 2018 het beste?
Heerlijke vraag, dol op muziek
Niemand wist 't. Waldo vond ik ook een mooie overigens.
12. Wat wil je nooit verliezen?Mijn dagboekjes ofwel herinneringen
Ik ben de enige die hier iets materieels heeft ingevuld
Maar ik dacht ik combineer het. Ik houd al jaren een mini-dagboekje in steekworden bij om m'n herinneringen beter te kunnen onthouden en elke avond nog even te kunnen reflecteren op je dag
Mocht er brand uitbreken, dan is dat het enige wat ik écht zou willen redden. (En m'n familie natuurlijk
.)