Sinan is helemaal niet verdacht.
- Hij zorgt ervoor dat er geen 2000 euro uit de pot gaat (sommige vinden dit wel mols, maar hierover gaan we geen discussie meer voeren ;-))
- Hij gaat direct zitten op zijn juiste balkon, hierdoor heeft hij geen invloed meer later in het spel. Wat als iedereen toch ineens zou goed staan?
- Bij de waslijnen is hij passief, terwijl de mol weet dat er 9 lijnen moesten worden opgehangen.
- Bij ver tellen heeft hij ook enkele goede ingevingen.
- Bij de fietsopdracht oefent hij geen invloed door voorop te fietsen. Ook fiets hij vrij traag, wat het net makkelijker maakt om de schermen te lezen.
- De opdracht met de kooien kon voor mingeld worden gegaan.
Ik weet dat de hints er zijn, maar voor mij is het molgedrag er niet.
- Door op het juiste balkon te zitten kan hij rustig om zich kijken. Andere aanspreken, misleiden of onderdruk zetten.
Weet de Mol van te voren waar iedereen op welk balkon moet staan? Geloof er helemaal niets van. Dat is ook bijna niet te doen.
Sinan kan hier de gok nemen op het juiste balkon te staan. Vertrouwen winnen en hopen dat de rest fouten maakt.
Maar was het wel het juiste balkon?
- Bij de waslijnen suggereer je dat Sinan weet dat Jamie en Evelien voor 9 lijnen kozen.
Dat weten we helemaal niet. Dit is een aanname die nergens is op is gebaseerd. De Mol moest wellicht gewoon een gok nemen.
- Bij Ver tellen heeft hij goede ingevingen? Ik weet niet welke je bedoeld? Hij liegt in ieder geval over z'n lengte. Neemt alle tijd. en haast zich niet.
- bij de fietsopdracht heeft Sinan de leiding wat de Mol heel graag wil. Hij rijdt voorop. Stuurt Sarah mee met Evi.
Sinan fietst een straat in waar ze tegen het verkeer in fietsen waardoor de groep uiteen valt en ook de communicatie.
- bij de kooien opdracht is er heel weinig geld binnen gebracht. Stuurde hij Merel en RP het water op om zo snel mogelijk terug te keren omdat de rest ook al was vertrokken? Dus Sinan waarom dan?