Het lijkt mij dat je als presentator toch wel vrijheid hebt over wat je gaat zeggen, maar ik heb geen idee hoe dat gaat in de televisiewereld. We zullen zien, als Robčrt het blijkt te zijn is dat mysterie ook opgelost.
Als Robčrt het niet is kan het nog steeds, dat bedoelde ik. Misschien ben ik heel naďef, maar ik heb echt het idee dat ze dwaalsporen naar verschillende kandidaten uit hebben gezet.
Natuurlijk kan het puur toeval zijn, en gebruikt Rik dat woord normaal ook regelmatig. Ik vond het alleen nogal een opvallend woord, maar ik wordt altijd een beetje paranoďde van dit programma, dus dat zou het ook kunnen zijn.
Ik meende dat ik Art vaak hoorde zeggen dat hij zijn teksten zelf schreef. Het lijkt me raar dat ze Rik die vrijheid niet zouden geven.
Art gooide er hints in naar de mol omdat 'ie wist wie dat was. Ik denk dat ook als Rik zijn teksten grotendeels zelf verzint de productie dan bijvoorbeeld kan zeggen dat hij een bepaald woord, zoals "geraffineerd" moet gebruiken als hij het over de mol heeft.
O/T, maar uit een van de laatste interviews met Rik kon je volgens mij opmaken dat hij nu wel weet wie de mol is.