Wat mij opvalt is dat in de 'Serenade'-opdracht de focus vooral op Merel en Rick Paul ligt, maar ook Sarah staat uiteindelijk dus verkeerd. Op een gegeven moment verwijt ze Rick Paul dat hij haar verkeerd voorgelicht zou hebben: 'Het balkon van Sarah en Robčrt eindigt op 12. Jij hebt tegen mij 13 gezegd.' Vervolgens zien we het bordje waarop inderdaad staat dat het balkon van Sarah en Robčrt op 12 eindigt. Dit zien Rick Paul en Sarah zelf ook. Rick Paul gaat in een biecht vervolgens tegen Sarah in en zegt dat hij 'volgens hem heel hard heeft geroepen en voorgelezen dat het 12 is.'
Uiteindelijk staat Sarah tóch op 13 en dus verkeerd, terwijl ze dus twee keer met eigen ogen gezien heeft dat het 12 moet zijn. Ze begint er zelf over tegen Rick Paul met haar beschuldiging. Toch vreemd, zeker gezien de focus hier op dit forum voornamelijk op Merel en Rick Paul lijkt te liggen, wat natuurlijk ook wel begrijpelijk is in die zin dat zij in deze optreden ook nogal verdacht naar voren komen. Maar het is dus niet alleen Merel die makkelijk had kunnen weten dat ze uiteindelijk fout stond, maar ook Sarah. Ik verdenk Sarah nog altijd minder dan bijvoorbeeld Merel en Sinan, maar dit vind ik wel opvallend. Met deze actie zou/had ze zich natuurlijk wel pontificaal verdacht (kunnen) maken bij Rick Paul (die we overigens geen verdenkingen in haar richting horen uitspreken verder, voor zover we daar al waarde aan moeten hechten).