ik kom me ook even aanmelden bij deze tunnel
Weet niet of dit al ergens anders is gemeld maar:
Ik ging gisteren afl 3 nog eens kijken en dan alleen op Sarah gelet. Wat mij opviel is dat zij als Spaans woord de kleur Geel kreeg toewezen. Dat herhaalt ze een paar keer. Daarna tijdens de opdracht zie je haar steeds Rocha (rode) dingen vragen en krijgt ook rood gordijn... rood = molkleur. Maar haar kleur was geel.. die aflevering vond ik het opvallend hoe vaak er geel in de tussenshots zat, mn veel gele taxi’s. Kan toeval zijn maar ik vond het opvallend.
Mbt vorige aflevering, zat ik ook vnl Sarah te volgen en bij Hotelopdracht viel me op dat er een shot is waar ze op haar verkeerde balkon, linksonder een paar rondjes draait, en dan weer naar binnen gaat. Was echt een gekke actie, ze kijkt niet op het bordje ofzo.
Ik sluit me ook aan bij de opmerking over dyslectisch zijn van Celluliar, die viel me ook op! En ze leek ook helemaal geen moeite te hebben met het lezen van die pakken... en als ze dyslectisch was leek me dat ook wel een moment om dat te zeggen in die opdracht... oh sorry jongens ik ben dyslectisch dus kan t niet zo goed lezen die antwoorden... aan de andere kant verklaart dat ook wel waarom ze antwoorden niet kon vinden, maar toch....