Ze wordt toch niet verdacht door de andere kandidaten, dus waarom zou ze.
Ze werd in ieder geval daarna wel door Merel verdacht, als je de montage mag geloven. De test in die aflevering vulde ze o.a. op Sarah in. Niet vreemd nadat onnodig verdachte gedrag op de steiger.
Bij optreden was de molactie ervoor te zorgen dat er geen 2500 euro kon gehaald worden, want de opdracht was perfect doenbaar binnen het halfuur. Daarna kon er vertrouwen worden gewonnen om later bij Serenade te kiezen om geen molboekjes te gebruiken.
De opdracht was maar net geslaagd als ze voor die 30 minuten hadden gegaan, dus dat dat makkelijk haalbaar was met deze groep klopt denk ik niet. En dat was dus volgens deze aanname met een Sarah die tijdens de opdracht zelf niet molt.
Jamie gaf in de filmpjes nog heel stoer aan veel geld over te hebben voor een joker, maar wil al bij het eerste scherm, na 5 seconden buitengaan. Dit was echt niet houdbaar voor Sarah.
Voor Sarah niet nee, maar voor een mol die sterker in zijn of haar schoen staat wel denk ik. Je moet je ook door zo'n type als Jamie niet gek laten maken.
Dat was vooral Merel die wilde dat er iemand bijbleef. Het kan ook als verdacht worden gezien dat ze bij Sinan blijft, want die verdenkt Sarah niet.
Nou in de test / executie daarvoor nog wel. Maar ik bedoelde idd dat Merel dat wilde vanwege hun verbondje ... wat hier niet goed uitpakte als Sarah de mol is. Ik denk dat ze als ze de mol is dat verbondje beter niet aan had kunnen gaan.
Het resultaat van de hele opdracht was voor de mol wel heel erg positief natuurlijk, maar de vraag is in hoeverre dat aan het optreden van de mol lag.
Dat valt goed mee, ze heeft in het begin veel vertrouwen gewonnen zodat ze nu ongestoord kan mollen bij bijvoorbeeld links/rechts. Ze is toch ook op de steiger geraakt? Dus echt weggezet is ze zeker niet.
Ik bedoel dat ze zich in te veel andere opdrachten klem laat zetten, niet dat ze erg verdacht wordt in de groep. Bij de waterval kun je nog een voorbehoud maken, maar voor de rest zie ik als ze de mol is te veel faal acties naar mijn smaak.
Misschien dat er nog een hele mooie actie tussen zit, maar op dit moment zie ik nog niet veel durf bij haar.