Deze opdracht was vooral bedoeld om een leuke opdracht te zijn. Ik hoor van veel mensen dat ze dit een leuke opdracht vonden om naar te kijken.
Het komt erg veel overeen met opdracht 1.2. Bij het dansen hoefde de mol niet echt te mollen, want het zou sowieso wel goed komen. Hier ging het niet om geld. Wat de mol dan doet, is zijn of haar act spelen. De klunzige-kandidaat mol zou hier per ongeluk zijn toren omstoten. Alles om je act te versterken.
Verder is het belangrijk dat de mol niet laat zien dat er weinig afhangt voor hem. Een ‘normale’ geldopdracht is erg belangrijk voor de mol, en bij een jokeropdracht draait dat om.
De conclusie van deze opdracht is voor mij dat Niels niet heel verdacht is. Hij is juist die persoon met de meeste act. Hij is de meest jonge, fanatieke, positieve en misschien naïeve gast, en die act zou hij in dit spel kunnen uitvergroten. Hij zou als mol liever niet die joker willen.
En voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet
Ik vind jouw ideeën over het Jenga-spel wel erg leuk om te lezen MartinJ! De volgende keer als ik Jenga speel, dan ga ik er aan denken