11. Kenia, aparte inzending (positief bedoeld), trekt daardoor mijn aandacht. Heeft ook wel iets, maar net niet sterk genoeg voor mijn laatste puntje 6.0
11. Argentinië, lekker vrolijk voor mij een guilty pleasure van dit songfestival die ik misschien nog wel vaker ga luisteren. Lang getwijfeld tussen deze, Zweden, China en Kenia voor de punten, maar met deze inzending is verder niks mis. 6.0
11. China, interessante keuze, ook al versta ik er niks van, vind ik dat de emotie in het nummer wel op een goede manier wordt overgebracht. Lang in de categorie 0-3 punten gezeten. 6.0
14. Ghana, Africa vibes vind ik altijd goed, verder leuk nummer maar niet heel bijzonder 5.8
15. IJsland, ik kende Jonsi al en ook veel betere nummers dan deze, helaas. 5.5
16. Oekraïne, typische songfestivalrammer. Deze plaat zou niet misstaan op het echte Eurovisie, maar het nummer is een beetje eenzijdig en dus voor mij geen punten waard. 5.2
17.Noorwegen, 13 in dozijn plaatje, kan me helaas niet bekoren, als ik me wil laten meevoeren door Ruben contacteer ik HDD wel... 5.0
18. Canada, chille sound, ergens met een beetje fantasie doet het me aan Waylon denken, maar het heeft het allemaal net niet 4.7
19.USA, een rockachtig nummer dat op zich wel redelijk is, maar daar is alles wel mee gezegd eigenlijk. Zelfs met een blinddoek om blijft het nummer niet hangen. 4.5
20. Luxemburg, It gets better? Nou echt niet met deze Clinic Clowns (en bedankt nog voor de reminder aan het slechte resultaat, maar dat heeft niks met deze lage beoordeling te maken verder haha
4.0
21. Italië, oh nee dat geschreeuw kan me echt niet bekoren... 3.5
22. Denemarken, wat een verschrikkelijk zeurnummer/zeurstem heeft deze zanger. Als ik het liedje achteruit spoel zoals de clip is het misschien beter te hachelen 3.0
23. Turkije, Arabische deuntjes vind ik leuk, dat is ook het enige positieve, verder vind ik dit vre-se-lijk
2.5