Hi allemaal, de UK hier!
Bedankt voor de punten die wij (tot nu toe) gekregen hebben! Katie is erg blij maar is nog steeds erg zenuwachtig. De winst zit er zo te zien niet meer in, maar een top 10 notering hopelijk wel.
Funfact: dit was dus het liedje wat last-moment is gekozen. Ik kon dus echt niks vinden na de grote ramp (toen ik bijna een liedje uit een ander land in had gezonden) en koos dit liedje. Het staat al een jaar op mijn telefoon en ík vind het echt een topnummer. Maar eigenlijk ook bij gebrek aan beter ingezonden.
Nou, hier dan de punten! Ik vond het niveau best wel laag helaas, maar dat ligt denk ik weer eens aan mij
maar normaal krijgt het land met 1 punt al wel zo rond de 8, nu lag dat wat lager qua cijfer. Nog veel plezier iedereen!
1 point goes to:
South-Africa - 7.0
- Articulatie? Ooit van gehoord? Ik versta er in het begin echt he-le-maal niks van.
- Mooi liedje hoor.
- Mooie tekst ook.
- Verder weinig op aan te merken.
- Tweede keer luisteren: hij zingt misschien ieeets te hard. Als in dat hij erg boos overkomt soms.
2 points go to:
France - 7.0
- Het refrein vind ik heerlijk. De coupletten iets minder. Die zijn beetje saai.
- Mooie stem. Lekker rustig word ik er van.
- Af en toe wel een beetje te saai. Maar verder weinig op aan te merken.
- Tweede keer luisteren: toch wel iets leuker dan eerst.
3 points go to:
USA - 7.3
- Mooi liedje.
- Na een tijdje wordt het wel saai... de hele tijd hetzelfde. Het refrein is mooi maar saai.
- Stem is mooi, maar vind hem niet de beste zanger van dit songfestival.
- Tweede keer luisteren: Zelfde mening. Mooi maar saai.
4 points go to:
Iceland - 7.5
- Het is wel heel erg gehaast allemaal...
- Interessante en gewaagde keuze om dit in te sturen. Ik vind het wel goed, maar het is gewoon echt té gehaast en chaotisch.
- Mooie stem! Goed gezongen, hoewel dat fluisteren niet de hele tijd hoeft. Wordt na een tijdje irritant.
- Tweede keer luisteren: Toch wel echt een gaaf liedje.
5 points go to:
Switzerland - 7.5
- Mooie stem. Echt heel mooi en ook top gezongen. Prachtig.
- Mooie tekst en het liedje is ook prachtig.
- Weinig op aan te merken. Misschien af en toe een tikje saai, maar het is wel mooi.
- Tweede keer luisteren: Zelfde mening. Echt een prachtige stem, maar het is gewoon af en toe echt saai..
6 points go to:
The Netherlands - 7.8
- Interessant. Misschien niet mijn ding, maar het is niet slecht ofzo.
- Mooie stem heeft ze.
- Die instrumenten zijn echt een goede toevoeging. Geeft het liedje veel meer sfeer!
- Tweede keer luisteren: Hmm. Toch wel onder de indruk van haar stem en het liedje. Vooral de tekst.
7 points go to:
Argentinia - 8.0
- Lekker liedje hoor. Erg leuk en origineel. En af en toe wordt het even saai en dan wordt het ook direct weer leuk.
- Mooie stem ook wel. Zang ben ik niet erg onder de indruk van maar haar stem compenseert dat wel redelijk.
- Ik heb hier verder niet veel op aan te merken.
- Tweede keer luisteren: Heerlijk liedje!
8 points go to:
Poland - 8.5
- Oh, dit vind ik leuk! Ik zit er gelijk lekker in.
- Gewoon een goede zangeres inderdaad.
- Weinig op aan te merken! Dit vind ik nou echt een goede inzending.
- Ik ga dit liedje zeker vaker luisteren. Top inzending dit!
- Tweede keer luisteren: Echt een typisch songfestivalliedje dit. Echt leuk!
10 points go to:
Germany - 8.8
- Heerlijk! Inderdaad heel catchy, dit vind ik leuk.
- Bijzondere stem. Niet altijd even fijn, soms een beetje too much. Maar dat heeft ook wel weer iets.
- Tweede keer luisteren: Nog steeds top. Super interessant en gaaf liedje. Heerlijk!
En voor mij is het echt wel duidelijk wie er moet winnen...
OUR 12 POINTS GO TO:
Norway - 10
- Het is prachtig! Zowel de tekst als het liedje.
- Mooie stem, heel kwetsbaar gezongen.
- Kippenvel all over the place.
- Voor mij is dit één van de beste liedjes van alle edities die ik mee heb gedaan.
- Tweede keer luisteren: nog mooier.