Dat gezegd hebbende: als ik punten had gegeven, dan:
Moest er ook meteen, en uit mezelf, aan denken. Vroeg me zelfs af of het een vreemde cover was, of anders er in ieder geval in gesampled.
Dat nummer heeft geen enkele keer qua melodie/muziek in mijn gedachte gezeten bij het kiezen van dit nummer, behalve dat het de overeenkomst vertoont met het woord voyage
(maar dat is gewoon een populair Frans liedjeswoord denk ik). Overigens is daar een veel bekendere, niet per se betere cover van, ik meen van Kate Ryan, waar is die gebleven?
Enfin, Convans gefeliciteerd, ondanks dat ik je nummer heb afgeslacht, super gedaan
En Sander ook met de 3e plaats
Hoewel ik enorm baal (want weeeeer 2e in poule of forumspel), ben ik ook erg tevreden. Voor de 2e keer op rij een podium (en ik denk de 5e keer in totaal op 18 deelnames). Vorige keer 3e, nu 2e, dus hey... volgende festival kunnen we schriftelijk afdoen, toch?
Wouter bedankt voor het organiseren, je hebt het goed gedaan na het overnemen van Fabiann. Vlekkeloos naar mijn idee (behalve dat we iets later begonnen aan de bekendmaking, maar dat is een schoonheidsfoutje). En je Excelsheet ziet er ook superstrak uit (ik doe het je niet na)
1-5: MV
6-10: FrankLapidus
11-15:
16-20:
21-24: D*N, Convans
Ik heb ook geen vertrouwen in de andere deelnemers
En o ja Convans, volgende keer iets meet vertrouwen hebben in je medeforummers he