Het duel zijn dezelfde vier opdrachten maar dan ietsje anders.
1. Jullie moeten een quiz doen over de drie kandidaten die er nog in zitten. Hans, Nieky en Wouter mogen niet helpen! Je score wordt gedeeld door 2 en dat is de score die hier mee telt als jouw finale score.
2. Hans, Nieky en Wouter moeten één punt aan Swifty of Lan geven. Elk punt dat je krijgt telt mee voor de finale score
3. Ik heb alweer een poll gestart. Degene met de meeste stemmen krijgt 2 punten. De andere niets.
4. Faces. Eerst mogen jullie mij pm'en wiens kaarten je wil stelen (i.e. de overschot van Hans, Nieky of Wouter). Dan heb je dus 10 kaarten om mee te spelen. Ik post vervolgens één impressie. Jullie moeten daar de grappigste van kiezen. Ik kies zelf uit de niet-verdeelde kaarten in het vorige spel een kaart die erbij past en de persoon van wie jullie geen kaarten hebben gestolen, moet zelf ook nog een kaart kiezen. Vervolgens mogen de kijkers (en afvallers) mij een top 3 doorsturen van grappig naar minst grappig. (dus het wordt toch nog een beetje Cards Against Humanity). De grappigste krijgt 3 punten, de 2e grappigste 2 punten etc.
Degene die door de kijkers het grappigst wordt bevonden (behalve die van mij en de persoon wiens kaarten jullie niet van gestolen hebben) krijgt 2 punten.
Degene met de meeste putnen gaat door. De andere ligt er helaas uit.
Ik stuur de quiz naar jullie op (als ie klaar is
) En jullie mogen alvast pm'en wiens kaarten je steelt (geef anders een top 2 voor het geval je tegenstander exact dezelfde persoon al gekozen heeft)