Waarom blijven we dit eigenlijk elk jaar in de gaten houden? Hoe minder we weten hoe kleiner de kans op vervelende spoilers.
(Ja, ik weet het antwoord wel: veel mensen vinden dit leuk. Ik zal proberen dit topic niet meer steeds te openen. )
Ik begrijp wat je bedoeld, echter vind ik, als ik voor mezelf spreek, de voorpret gewoon horen bij het totale plezier wat ik aan Wie is de Mol beleef. Ik ben niet uit op spoilers, maar ik vind het gewoon leuk om al in mei/juni te weten wie er mee gaan doen. Vraag me niet waarom.
Het heeft denk ik ook met de mysterie te maken rondom het programma, zeker nu het programma zelf al veel minder mysterieus is dan voorheen. Ik beleef amper nog plezier aan de afleveringen, dus zoek ik voor mijzelf iets waar ik plezier kan uithalen wat te maken heeft met het programma.
Ik denk dat die hard fans vaak ook zoveel mogelijk Wie is de mol willen en doordat WIDM, De Mol Belgie en de opnameperiode WIDM elkaar allemaal opvolgt heb je een maandje of 5/6 waarin je bezig bent met dit fijne programma. Meestal zonder ik me daarna ook volledig de hele zomer af van WIDM en borrelt het pas weer wat op in oktober, als we tegen de bekendmaking van het land en de kandidaten aanzitten.