Sylvia Geersen viel mij ook op.
in eerste instantie zou je haar niet verwachten in Widm vanwege haar status maar ik heb haar instagram helemaal gecheckt en ze heeft een nieuwe vriend. Soms zeggen instagram stiltes niets omdat er bijvoorbeeld instagram stories zijn geplaatst ten tijde van de opnames.
maar haar stories gaan 27 weken terug en daarna is er een gat van 3 weken en op 24 weken geleden zijn er weer nieuwe stories bijgekomen samen met haar vriend.
Ik heb teruggerekend in weken en dit is precies in de opname periode..
Verder zie ik ook geen enkele reden waarom iemand als Sylvia het account van Rick zou volgen, aangezien Wie is de Mol naar mijn weten de enigste productie is waar hij bij betrokken is.
Zou het? Allemaal verdacht.
Ergens denk ik ja.
Ergens denk ik ook nee, de crew van Wie is de Mol zoekt vaak deelnemers die juist nog niet aan vergelijkbare programma's hebben meegedaan.
Sylvia heeft een waslijst aan programma's, ze deed mee aan
-Expeditie Robinson 2011
- Fort Boyard
- Sabotage
en daarnaast was ze ook te zien in tal andere reality programma's waaronder Hollands next topmodel, ranking the stars, sterren springen, sterren dansen, shopping queens en welkom bij de kamara's.....
Dus ja want > Ze is een bekende naam, houdt duidelijk van spelletjes spelen en houdt van aandacht. Wie is de Mol heeft 4 miljoen kijkers dus
Nee want > teveel glamour uitstraling (al zat Olcay ook in die hoek), heeft aan teveel reality programma's meegedaan en dat is naar mijn weten een afknapper om gekozen te worden als kandidaat.