Okay even voor de volledigheid. Op vaderdag gisteren heeft Nathan Rutjes ook weer gepost.
Dus even een kort lijstje.
Weer terug:Nathan Rutjes - laatste activiteit 10 mei - weer terug op 16 juni
Jaike Belfor - laatste activiteit 15 mei - weer terug op 11 juni (voor het eerst liken, nog geen post)
Liliana de Vries - laatste activiteit 17 mei - weer terug op 8 juni
Carmen Verheul - laatste activiteit 17 mei - weer terug op 11 juni
Leonie ter Braak - laatste activiteit 17 mei - weer terug op 11 juni
Tina de Bruin - laatste activiteit 18 mei - weer terug op 12 juni
Nog steeds niet online:Teun Kuilboer - sinds 14 mei
Lijkt mij dat opnameperiode 18 mei - 11 juni is. Daar is wel érg veel overlap tussen. Dan zou het kunnen dat Liliana niet mee is, beetje krap voor haar. Ze heeft wel de goede datum voor de laatste post vóór haar vertrek. Zou dus prima kunnen. Wat betreft de andere 4 vrouwen... kloppen perfect met elkaar qua overlap. Lijkt me dus dat we in ieder geval 4 van de 5 vrouwen hebben. Jaike is trouwens wat lastiger te testen, want zij post nogal weinig. We moeten dus afgaan op haar laatste verschijning in radioprogramma BVSC (15 mei) en het eerste moment waarop zij weer gaat liken (11 juni).
Wat deze analyse betreft kunnen Dione en Lucas van de lijst af denk ik. Die waren echt te vroeg thuis en gingen te vroeg van alle media af en kwamen te vroeg weer terug dan de andere kandidaten. Lucas zat dus waarschijnllijk gewoon in Mexico en Dione in Frankrijk. Soms is niets wat het lijkt, maar heel vaak is ook iets wat het lijkt...
E: Rick McCulloughs locatie op instagram is nog steeds China