Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Volgens mij is de ze lijst nog meer random dan het lijstje van milieubewust zijn.
Milieubewust was bij mij toch niet al te random. De nummers 1 en 2 bijv. waren overduidelijk. Bij deze vraag was het wel lastiger, maar een aantal is toch zeker niet random geplaatst. (vooral degenen die het meest ideaal zouden zijn... als ik heel eerlijk ben, denk ik dat alle 10 de deelnemers best wel de ideale schoonzoon/-dochter zouden kunnen zijn)
Ja ik vond deze ook één van de lastigste, het ligt er maar net aan hoe je denkt.
Ja ik schreef al naar Fabiann: is dit het lijstje wie vind je het aardigst / wie is het meest sociaal acceptabel?
Hmm ik had hier minder moeite mee dan de woordenschat vraag.De volgende vraag, zeggen wie er de grootste slet van het forum. Die was pas lekker awkward.
Molduck en Miek1999 omdat ze aardig overkomen.
Huh?
Miek is gewoon heel bescheiden
Volgens mij is deze lijst nog meer random dan het lijstje van milieubewust zijn. wie heeft de beste woordenschat.
Nee ik zie allemaal positieve reacties op jullie in andere lijstjes.
Ideale schoondochter dus?
4. Lucy = als Lucy langskomt bij haar schoonouders hoeven die de tijd in ieder geval niet uit te zingen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
664 gasten en 5 vaste bezoekers