Auteur Topic: Kerst - Wat kreeg jij onder de boom??  (gelezen 7355 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pakjesavond - Sinterklaas
« Reactie #40 Gepost op: 11-12-2003, 11:02:05 »
Morgen, dan zijn we weer een jaartje verlost van die oude man. M'n gedicht is weer af, hij is best leuk geworden vind ik, maar alleen heb ik me gister lelijk versproken dus nu weet iedereen wie ik heb ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #41 Gepost op: 11-12-2003, 13:51:20 »
Jos, ik heb al een paar keer je hierop gecorrigeerd, leer het nou eens >:( :P
Corrigeren? Waarom eigenlijk?

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 16-12-2003, 14:52:22 »
Gaan jullie in 2004 ook samen paaseieren zoeken bij Annemieke?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #43 Gepost op: 16-12-2003, 21:17:36 »
Wij gaan 1 iemand tot paasei benoemen, en jou daarna verstoppen, Verdi. WAAR, dat moet nog een verrassing blijven :P ::)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #44 Gepost op: 16-12-2003, 23:41:13 »
Wij gaan 1 iemand tot paasei benoemen, en jou daarna verstoppen, Verdi. WAAR, dat moet nog een verrassing blijven :P ::)

Sta jij ook op de nominatie bodejos? :P
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #45 Gepost op: 17-12-2003, 06:16:24 »
Om hem te verstoppen? Niet alleen op de nominatie, lees de zin nog eens goed, en je weet meteen WIE er wordt bedoeld, het antwoord staat in die zin. ;)
« Laatst bewerkt op: 20-12-2003, 12:35:14 door bodejos »

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #46 Gepost op: 17-12-2003, 08:23:30 »
als dat is wie ik denk dat jij bedoelt, dan is die zin ontzettend fout Nederlands, en is het niet verwonderlijk dat men dat niet meteen snapt.  :P  ;)
we're back :(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #47 Gepost op: 20-12-2003, 12:34:32 »
Je kunt je nog herinneren dat ik in een topic over wel of niet kunnen zingen sprak, en daar meteen de naam Gerard Joling bij haalde? Daar onbrak net als hier, ook een soort "bruggetje". Dat heb ik hier dus eveneens weggelaten. In DAT verband klopt de zin dus wel. Je kunt het begrip 'ontspoorde zin' namelijk ook bewust toepassen.

Maar zoals je zelf ook al eens schreef: het is niet leuk als je een grap gaat uitleggen, dus ik vraag iedereen dit bericht als niet geschreven te beschouwen. Wedden, dat er nu een reactie komt, waarin gezegd wordt: je kunt het ook weghalen? :o :o
« Laatst bewerkt op: 20-12-2003, 12:36:23 door bodejos »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #48 Gepost op: 21-12-2003, 13:47:18 »
Je kunt het bericht natuurlijk ook weghalen, dan beschouwen we het allemaal vanzelf als ongeschreven :P ::)

Maar zullen we niet even weer ontopic gaan??? Het ging hier over sinterklaascadeaus (en dus niet over een eventuele paasmeeting). Maar aangezien de beste man nu echt weer terug naar Spanje is en het bijna kerst is, verander ik even de naam van het topic in:

Kerst - Wat kreeg jij onder de boom??
« Laatst bewerkt op: 21-12-2003, 13:48:50 door Elmar »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
Re: Kerst - Wat kreeg jij onder de boom??
« Reactie #49 Gepost op: 21-12-2003, 17:13:09 »
wij vieren hier geen kerst met cadeau's, Maar met lekker eten(en dat ik geen cadeau's krijg vind ik niet erg, het eten is genoeg)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #50 Gepost op: 21-12-2003, 18:37:03 »
Ik weet niet of jullie het ontgaan is, maar hier is het pas 21 december ;D ;D ;D

Tijd voor een nieuwe kalender, misschien? ;)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #51 Gepost op: 21-12-2003, 21:22:07 »
Ik ben gewoon al helemaal in de kerststemming en al helemaal niet meer in de sinterklaas stemming...
Sorry dat ik voorbarig ben... Het topic bestaat gewoon vast voor als het wel zover is.
En bovendien, mss zijn er wel mensen die elke dag wat onder de boom krijgen... Weet ik veel, was bij ons vroeger ook. Of nouja, elke dag? Zo nu en dan mochten we vast een kado openen. Ik wist ook wel dat die gast niet bestond, maar toch... Kado's zijn kado's.
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 21-12-2003, 21:32:23 »
Ik ben gewoon al helemaal in de kerststemming en al helemaal niet meer in de sinterklaas stemming...
Sorry dat ik voorbarig ben... Het topic bestaat gewoon vast voor als het wel zover is.
En bovendien, mss zijn er wel mensen die elke dag wat onder de boom krijgen... Weet ik veel, was bij ons vroeger ook. Of nouja, elke dag? Zo nu en dan mochten we vast een kado openen. Ik wist ook wel dat die gast niet bestond, maar toch... Kado's zijn kado's.

helemaal mee eens... het feit dat ze onder de boom lagen en dat ik eraan kon voelen  :D ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #53 Gepost op: 21-12-2003, 22:28:57 »
Ik geef me gewonnen, bij mij thuis lagen er meestal wel pakjes onder de boom, maar omdat we kadootjes kregen met sinterklaas, waren die pakjes met de kerst eigenlijk alleen maar snoep, bonbons of andere lekkere dingen.

Maar wat wij meestal deden: je hebt van die kerstkransjes, die toen wij klein waren altijd aan de takken hingen. Het lastige was: hoe kreeg je die uit de boom met al dat spinneweb engelenhaar eromheen?

En dan dat zingen met die sterretjes he? Het was koud vuur, dus het kon geen kwaad. ZEIDEN ze. Toch heeft de linoleum vloer er behoorlijk onder geleden, ieder jaar.

Zelf houd ik het op zeer bescheiden versiering. Ik vind het wel leuk voor als er bezoek komt, om toch iets te kunnen laten zien. Maar voor mij hoeft het niet echt. Kerstmis vieren doe ik voornamelijk om de sfeer eromheen.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 22-12-2003, 00:29:38 »
En dan dat zingen met die sterretjes he?
altijd leuk, zingen met Sterretje(s) :P  ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #55 Gepost op: 22-12-2003, 06:37:08 »
Wist niet dat die kon zingen ;D ;D

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 25-01-2004, 21:14:37 »
Het is misschien een beetje laat, maar ik wilde toch nog ff melden wat ik van Sinterklaas en de kerstman heb gekregen.
Thuis heb ik geen Sinterklaas gevierd, maar met de hockey wel. Daar heb ik het volgende gekregen:
- drie sleutelhangers die spaar ik namelijk
- een basketbalnet met bal voor aan je deur
- twee kerstmutsen
- een soort aircoding
- een magic twisty

Met de familie hebben we kerst gevierd en daar heb ik het volgende gekregen:
- een mobiel (nokia 3310)
- een video van Frans Bauer en Marianne Weber was een grapje van mijn oom
- een nieuwe broek en t-shirt
- een pen met een kikker erop die een koprol kan maken
- spul voor in m'n haar
- een armband
- een blikopener en een brandmelder mijn zus en haar vriend vonden dat ik dit nodig heb voor als ik in augustus op kamers ga.

Dat was het wel geloof ik, als ik nog wat vergeten ben vul ik de lijst een andere keer wel aan.