KopmannenSagan (duh, duur maar ja))
Bernal (que si, que no? Que si natuurlijk!)
Beschermde rennersUran (dit kan wel eens een unica zijn en hij schijnt beter fysiek in vorm te zijn dan vorig jaar en als hij er nog is in week 3... Colombianen en +2000 hoogtemeters...)
Kruijswijk (de jojo van het team, erin eruit eruit erin ten gunste van o,a Uran en Kristoff, maar week 3 is voor hem gemaakt)
Stuyven (dit is een joker, hij is een alleskunner die in etappes gaat sprokkelen en ook nog eens aardig kan sprinten/daarop getraind heeft)
Rohan Dennis (joker 2, voor dat geld. Kan ook alles en wil proberen klassement te rijden, nou kom maar door met die punten. Stapje af? Staat Mas voor je klaar!)
HelpersPasqualon (pareltje, sprintpuntenmeepakker)
Grellier (ik wilde sowieso deelnemers, nou dan kom je hier uit, 24 jaar, kan aardig klimmen misschien wel een bolletjesverrassing á la Voeckler? Iemand die vrijuit kan rijden in ieder geval)
Odd Eiking (ermoet altijd iemand van Wanty bij, die rijden vrij
)
De bankPinot (bleef over, ik wilde eerst 2 miljoen extra investeren in A. Yates, maar ja dan moet je weer snijden...)
Mas (ja hij begint echt op de bank omdat ik in het begin niet te veel punten verwacht en is een goede wissel denk ik...
)
Kelderman (hij of MArtin dan toch hij maar... misschien in week 3 nog wat sprokkelen als hij in mn team komt?
Ourselin (zie Grellier)
Vanchon (jeeej ik heb allemaal renners die meedoen, geen idee wie dit is maar ja 3 miljoen over...)
Ik heb gepuzzeld en gepuzzeld en gepuzzeld... ik wilde per se de gok nemen met Uran. Ik had heel lang Kristoff erin staan als sprintpuntenpakker, maar dan zou ik Uran weer niet meepakken. En toen dacht ik opeens... ik heb Sagan, daar pak ik als alles goed gaat sowieso veel sprintpunten mee. Pasqualon die sprokkelt dus nog een 3e soort sprinter erbij die niet te duur is is prima.
Toen kwam ik uit bij Stuyven. Niet de eerste naam waar je aan moet denken, maar ik weet wal dat hij zich meer focust op sprints. Kan ook mee bergop, sprokkelen in etappes. Leek me een leuk gokje. Als hem, of Uran iets overkomt, dan staat Mas er. Mas was een van de eersten voor dat geld die ik opschreef en ook in de basis stond, maar twijfel.
Net niet... / erin eruit Ik had eerst nog de Telminator variant met Yates/Barnal aan kop en dan Kristoff - Uran - Kruijswijk - mas/Dennis in de basis en dan een zwakke bank. Maar dat durfde ik niet, puur omdat het gemis van Sagan ook heel slecht uit kan pakken. Die punten moet je hebben... Ik hoop dat ik geen spijt krijg van het niet nemen van de volgende renners:
- Buchmann/Konrad/Schachmann (als Buchmann hij straks ineens op podium staat... Bora leuk team, allemaal te duur)
- TJ v. Garderen (straks faalt Uran komt hij opeens... maar blijft TJ)
- Jesus Herrarda (vol voor de bollen, dus waarschijnlijk ook veel dagpunten, maar met 15 mln veeeeel te duur)
- Dan Martin (overwogen maar met 27 te duur dan is Uran beter alternatief),
- Kamna (zie de redenen van LDH om hem wel te nemen. Hij stond heel lang in de basis met 5 miljoen een koopje en misschien verrassinkje te pakken, maar ja dan kon ik de kaart Uran/Mas wissel niet meer spelen)
- Gaudi (14 miljoen veel te duur)
- Laporte (sprintpunten, maar 19 mln is belachelijk duur
)
- Lutsenko (ik had op een bepaald punt Lutsenko en Mas op het oog, 1 miljoen tekort voor beiden, stel Fuglsang faalt, dan is hij er nog voor dagelijks succes?)
- Fuglsang (stond heel lang in mn team ipv Bernal o.a, wat heeft die een topseizoen, maar ja ik zie hem toch ergens falen...
al gun ik het hem gezien zijn vorm zeker)
- Matthews/Kristoff (sprintpunten rapen... maar ja er zijn maar een paar echte massasprints... dus op zich durf ik de gok met alleen Sagan aan, ben alleen bang dat dat een grote vergissing is achteraf omdat er te weinig dagpunten binnenkomen...).
Barguil (stond ook een hele tijd in mijn team, want bergpunten... maar je weet het niet met hem)
- Patrick Bevin (10 miljoen is veel geld voor een interessante helper)